Hoi.
Toevallig al iemand in hotel altin saray geweest in Kusadasi? En wat waren je bevindingen hierrond?
En wat zijn zeker aanraders om te doen? Zowel van uitstappen als van nachtleven?
Thx. Greetz x
Hoi.
Toevallig al iemand in hotel altin saray geweest in Kusadasi? En wat waren je bevindingen hierrond?
En wat zijn zeker aanraders om te doen? Zowel van uitstappen als van nachtleven?
Thx. Greetz x
[FONT=Geneva] ik heb net gelezen dat op een site dat het personeel van het hotel uitermate vriendelijk is, maar dat je je niet aan de grote luxe mag verwachten. Er kan wel eens een kraan lekken, of de WC-bril kan wat los zitten. Naar het schijnt is alles heeeeel netjes, maar is de badkamer behoorlijk klein en verouderd… Het eten zou heel lekker zijn, maar dat hangt natuurlijk van je eigen smaak af hé!
Ik begin alvast te verlangen!!! ![]()
het is een erg leuk hotel, inderdaad iets wat kleine badkamers maar echt veel zit je toch niet op je kamer, heeeeel vriendelijk personeel, zeker lekker eten!
De Jeepsafari is een echte aanrader, er is ook een ‘barstreet’, veel leuke cafeetjes en op vrijdag is er altijd een hele grote markt!
Veel inkopen doen dus, goed kwaliteit, erg mooie spullen. Je kan gewoon met euro`s betalen. ![]()
Hoi, het hotel ligt een flink eind uit het centrum, maar… wel heel mooi!
Halverwege een berg en je hebt een geweldig uitzicht!!!
Ik zelf ben er niet geweest, dus kan je geen inside informatie geven! Wij hebben vlak bij dit hotel gelogeerd en hebben mensen opgehaald toen we naar huis gingen. Ik zat naast ze in de bus en ze waren razend enthoussiast, geen negatieve klanken gehoord!
Als je de berg afloopt ben tussen de 5 en 10 minuutjes bij de haven van Kusadasi.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt, groetjes ilse :huh:
hey ik ben er vorige jaar geweest in de Altin Saray als singel en zoals iedereen weet wordt je meestal in de slechtste kamer gedumpt . wat deze keer nie het geval was had een zeer grote kamer met een grote badkamer(zelfs grote als een 2p kamer met een zeer gezellig inrichting van de kamer en zeker nie oud en versleten het enige wat nie werkte op mijn kamer was foon.bij aankomst vind je in de kamer een boeket bloemen en een fles wijn van het hotel (die je mag drinken
) het is een zeer gezellig hoteltje waar eigenlijk iedereen met iedereen praat omdat het klein en gezellig is ,personeel is vriendelijk en sympathiek en eten raar maar waar is lekker . is het 5 jaar da ik maar kusadasi ga en dit is tot nu toe het leukste hotel geweest van allemaal ,als je natuurlijk maar prijs kwaliteit kijkt en nie verwacht da je kreeft op je bord krijgt ,maar een tof gezellig proper hotel waar goed personeel is en je lekker eten krijgt en geen enkel keer last van maag en darmen krijgt .ik zit er dit jaar weer in dat zelfde hoteleke .have fun doei doei