Hotel Abou Nawas Djerba

Hallo,
Ik kwam op dit Forum terecht toen ik wat over Djerba aan het opzoeken was.
In het najaar willen mijn man en ik 2 weken naar Djerba en wij denken aan Hotel Abou Nawas Djerba.
Heeft iemand ervaring met dit Hotel ?
Met welke reisorganisatie kunnen wij het beste gaan ?
Ik heb nogal wat negatieve reacties over TUI gelezen, vandaar!!!

Alvast bedankt voor jullie reacties !!!
Groetjes,
Petra

Hallo Petra,

Hotel Abou Nawas Djerba is mij heel goed bevallen. Het is een goed hotel met ruime kamers die dagelijks goed worden onderhouden. Het eten is in buffetvorm en heel gevarieerd en het personeel heel vriendelijk. Bij het zwembad is het goed toeven en ook op het strand, wel is het aan te raden om 's morgens vroeg je badlaken op een ligbed neer te leggen als je een goed plekje wil. Ik heb het er erg naar mijn zin gehad en het zal jou daar vast goed bevallen. Wat betreft de reisorganisatie, tja dat is niet zo makkelijk te beantwoorden. Je hebt vast al het een en ander gelezen over het vertrek van Ruud, die daar jarenlang voor iedereen klaar stond. Bij Tui is dus totaal geen informatie of service te vinden op dit moment, hopelijk zien ze zelf in dat dit eigenlijk zo niet kan, en komen ze snel op hun besluit terug. Mensen die daar voor het eerst komen weten totaal niet waar ze heen moeten en wat er al zo te doen en te zien valt. Ik ben een keer met Azur-reizen geweest en dat was meteen ook de laatste keer wat mij betreft. Ik weet het dus niet, ook van Neckermann heb ik al gehoord dat het te wensen overlaat. Jammer hoor, ik zou zeggen kies de goedkoopste en zorg dat je goed geinformeerd naar Djerba reist. Als je meer wil weten dan stuur je me maar een berichtje, ik ben altijd bereid je meer informatie te geven.

Groetjes,
Marianna