Hostels boeken onderweg

Hallo!
Deze zomer ga ik naar canada.( eind juni tot begin augustus) Ik heb bijna alles geregeld maar ik ben benieuwd of iemand weet of ik een paar dagen van te voren in canada een hostel kan boeken? Ivm drukte in hoogseizoen? Ik wil namelijk niet alles van te voren plannen behalve de eerste paar dagen.

Groetjes

Ik denk dat dit sterk afhankelijk is waar je bent. Wij hebben alles van tevoren geboekt en zagen wel dat de goedkopere overnachtingen toch wel volgeboekt zaten op de drukkere plaatsen. Je zit ook midden in het hoogseizoen, dus ik denk dat, als je niks boekt, je af en toe toch genoegen moet nemen met een hogere prijs of lagere kwaliteit. Maar zelf heb ik geen ervaring in Canada met alles ter plekke regelen.

Is kamperen niets voor je?

Oke bedankt voor je reactie!
Ja aan kamperen heb ik ook wel gedacht maar ik ga alleen op reis en wil met de bus van plek naar plek. Ik weet dan alleen niet hoe ik dat kampeer spul mee moet nemen steeds… of kun je dat op campings huren? Weet jij dat misschien?

Groetjes

Dat weet ik helaas niet. Wat vaak ook goede optie is, om paar dagen van tevoren te boeken. Dus als je in plaats 1 zit, plaats 2 wel alvast boeken. Dat voorkomt bij aankomst een hoop zoekwerk, maar je blijft wel flexibel! Lijkt me sowieso een aanrader omdat je zelf niet over vervoer beschikt.

Oke! Ja ik wou al een paar dagen van te voren boeken. Dan komt het goed!