Hoi hoi:zon02:
We zijn ons aan het voorbereiden op 13 dagen Japan (Fukuoka-Tokyo). Normaalgesproken (andere landen) boeken we alleen de vlucht en de eerste nacht, maar omdat we eind september vertrekken willen we iets meer vooraf vastleggen (vanwege de vakantietijd van de Japanners zelf). Vooral het hostel of de ryokan vlakbij mt Fuji wil ik niet op de gok doen. Weet iemand een leuke accomodatie voor ons? Het liefst vlakbij een mogelijkheid de Fuji te bekijken (anders dan te voet ivm mobiele beperking).
Ik heb geslapen in : Backpackers Hostel in Mt.Fuji | K's House <Official website>
Dit is een goed hostel, zie ook op : K's House Mt.Fuji, Mount Fuji - 2021 Prices & Reviews - Hostelworld
Zij hebben een pickup service waar je gebruik van kunt maken; het ligt wat ik mij kan herinneren wel op een berg(je), dus dit kan een bezwaar voor je zijn want het is een behoorlijk dalen naar en klimmen vanaf het meer.
Op pagina : Mount Fuji Travel Guide - What to do around Fujisan
vindt je bij sponsored listings, meer hotels, dus wellicht vindt je daar iets dat meer geschikt is.
Om mount fuji te zien heb je wel geluk nodig met het weer, toen ik er was zat de berg helemaal in de bewolking, maar er is veel te doen en te zien in de omgeving.
vr.gr. Ton
Dankjewel!
Ik ga reserveren.