hop on hop off bussen

Hallo allemaal,

na diverse reizen te hebben gemaakt ben ik nu een nieuwe bestemming aan het uitzoeken, en Thailand staat hoog op mijn lijstje. Wat ik graag zou willen weten of ze in Thailand ook hop on hop off bussen hebben, dit zijn bussen speciaal voor backpackers. Je “koopt” een bepaalde route en mag zelf weten waar je uitstapt, hoe lang je ergens blijft en wanneer je weer verder reist.

Heb al op internet gekeken maar kon alleen iets vinden van Bamba experience, iemand hier misschien ervaring mee?

Hoop dat jullie me verder kunnen helpen!!

Groetjes Afke

Afke !!!

Wat is er nou gezelliger als tussen de Thai zitten ? Een vrouwtje heeft tassen vol groente gekocht op de markt, een paar mannen slepen een brommer naar binnen, die in het middenpad wordt gezet. Zakken rijst worden onderin de bus gezet. Een ander vrouwtje heeft haar levende kippen bij zich, die ze wellicht thuis gaat slachten…

Dat wil je toch niet missen !

Ik reis al jaren volgens jouw hop on-hop off principe, ik heb vantevoren een route in mijn hoofd, maar weet nooit van te voren
hoe lang ik ergens ga blijven. De busprijzen in Thailand zijn nog steeds om te lachen, dus wat houdt je tegen ?
Ik bereid me echter wel voor, van tevoren weet ik dat ik in stad A hotel 1 of hotel 4 moet hebben. Dat is eigenlijk alles.

Hans.