hongkong dumaguete

hallo ik ben patrick ,en ben getrouwd met een filipijnse ,maar zij woont daar en ik werk nog in belgie,mijn vraag is kan ik van hongkong direct naar dumaguete vliegen of moet ik eerst over manila voor visum ?,;groetjes en bedankt he,>>>>>>

Je kan ook via Chebu.

bedankt voor u reactie,dus ik kan mijn visa ook in cebu krijgen als ik het goed begrijp ?
nb;;mooie fotos :wereld:

Ga je korter dan 21 dagen dan krijg je bij binnenkomst een gratis visum in Filippijnen.

Ga je voor wat langere tijd, dan zou ik gewoon een 59 dagen visum bij de Filippijnse ambassade in Brussel halen.
Dan hoef je tijdens je verblijf in Filippijnen je hier niet meer druk om te maken(tenzij je nog langer dan 59 dagen wil blijven)

En rechtstreekse vluchten van Hongkong naar Dumaguete zijn er zo ver ik weet niet, dus je vliegt altijd via Manila of Cebu
:dag: groeten vanaf een regenachtig Palawan

1 like

bedankt voor de reactie ,ik kan het my voorstellen regenachtig maar oo zo leuk ,ik spreek van ondervinding en hoop er ooit mijn rustpensioen te genieten ,
het was eigenlijk om een manier te vinden om vlug in dumaguete te geraken zonder eerst naar manila te moeten en daar een nacht te moeten wachten omdat de eerste vlucht naar dumaguette om 7.40 is ,wat vervelend en vermoeiend is na een al lange vlucht
toch bedankt voor u reactie en ook rechenachtige groeten vanuit belgie maar dan niet warm hahalol2:vak02:

Hallo u kunt uw visa of bij de filipijnse ambassade in brussel halen of net als ik gewoon in Cebu City, het is wel meestal druk bij de lokketten met rijen mensen van verschillende landen. De keren dat ik ben geweest kon ik tegen een kleine betaling sneller mijn documenten ontvangen.