Hongarije

Voor de studie management toerisme ben ik bezig met een onderzoek. Ik ben op zoek naar jongeren tussen de 17 en 25 jaar die in Hongarije zijn geweest. Graag wil ik jou mening over dit land horen.

Alvast bedankt voor je reactie

hee jeanet

Ik ben nu 2 x in hongarije geweest, in 2 verschillende gebieden.

de eerste x zat ik bij het balatonmeer, bij het plaatsje Siofok. echt het uitgaansleven van hongarije. echt super. je ging met de bus voor een euro. en dan feesten in siofok. boulevard. leuk strand met tentjes/bars. en in de winkelstraat discotheken. super gezellig.
Voor uitgaan moet je daar heen. De natuur rond het balaton valt tegen. wij zijn rond het balatonmeer heengereden. Dat was mooi. met de boot een overtocht gemaakt! maar qua natuur was het daar niet echt bijzonder.

Daarom zijn we de 2e x naar nezsmely geweest, dit ligt in het noorden van Hongarije. Dit was weer een hele andere sfeer dan bij het balatonmeer. daar is het feest. en in in het noorden zijn ze wat rustiger. ook geen feesten. wel mooiere natuur en steden.
steden in de buurt van nezsmely waren erg mooi te zien allemaal.

Ben ook in budapest geweest. Whoozes wat een drukte! niet normaal. Amsterdam is er niks bij! En verkeersregels kennen ze daar volgens mij ni! ze drukken de auto echt overal tussen. elke gaatje dat ze zien! Opzich leuke stad, maar niet super! niet een stad van dat daar echt veel mooie dingen ze zien waren. leuk maar niet super!

de mensen in hongarije zijn zeer relaxt vind ik. ze denken een beetje van. jaah, rustig joh, kan morgen ook nog wel! rustig aan weetje!
die mensen kennen daar geen stress!

Verder super leuk land. met leuke mensen,gastvrij! Voor Feest en cultuur kan je in Hongarije terrect!

Hopelijk heb je wat aan deze mening!

succes met je opleiding

Groeten

klinkt goed !
whoesa is er vanaf 21july !!

www.whoesa.nl !!!

Ik heb een half jaar in budapest gewoond en vind de stad echt geweldig… voor de rest zo’n beetje alles in hongarije gezien en heb er echt tijd van mijn leven gehad :wink: