Hongarije op de bonnefooi

Hallo!

Wij gaan begin augustus naar Hongarije, en daar willen we op een rustige, maar leuke plek vakantie vieren! We willen het liefst niets van tevoren boeken, maar ik vraag me af in hoeverre dat mogelijk is, we gaan namelijk in het midden van het hoogseizoen!!
Het balatonmeer lijkt ons wel wat, vooral de wat rustigere plekken… Wie heeft er tips? Siofok is volgens mij niet echt wat voor ons; we willen rust, natuur en water. Wie kan ons hier meer over vertellen?

Groetjes, Rianne

Wat leuk, ik ga eind augustus ook daarheen, op de zgn. bonnefooi. Maar ik heb dus nog echt absoluut geen idee wat daar allemaal te doen is, 't liefst zou ik wat gaan bergbeklimmen en off-road rijden met m’n XT600.

Hoe ik het doe: tentje achterop, wat proviand en een schone onderbroek mee en gaan met die banaan! Gewoon ergens m’n tentje neerkwakken, en aldaar vragen wat er te beleven is. Ik geloof wel dat er genoeg ruimte is om daar vrij en ongestoord van de natuur te kunnen genieten, dus met die instelling ga ik erheen :slight_smile:

Sowieso, als je met de auto gaat kun je makkelijk een klein dorpje opzoeken dat aan het Balatonmeer ligt en daar in de buurt je tentje opzetten; daar is je rust en je natuur, en je water :wink: Een bijkomend voordeel is dat de luitjes in kleine dorpjes niet zo gewend zijn aan toeristen, en daarmee waarschijnlijk veel toegankelijker zijn dan de geharde stadsbikkels in Siofok en Budapest. Ik ga iig overal wat proberen mee te pikken!

Veel succes en veel plezier!
Joel