En nog…
“you better you bet” van de Who ook één van mijn favoriete nummers indertijd!
@:de forumbeheerder:het stoort toch niet dat er over muziek wordt geklets,indien dit het geval is,dan mag je altijd mijn quotes verwijderen.
Lieve Vriend, Georgy
Hoe kan muziek iemand storen? Muziek is een van de 7 kunsten van de wereld;
het is iets subliem, je spirit wordt alleen maar rijker van…de goden Van Bali en Griekenland (een van de oudste civilisatie van deze wereld) zijn altijd in beeld met een muzikale instrument en ik kan zo doorgaan tot morgen…
Neen, muziek mag niet storen, maar plezier brengen !:chin:
Gegroet,
Sopirla>>>
Neen, het stoort haar niet; ik heb met hem/haar gepraat…alleen dat nu is ze/hij bezig met andere projecten.
“Don’t worry”, vriend !
Groetjes
Sopirla
Hallo, hallo,
Georgessiam… het forum is van ons allemaal toch??? en een beetje muziek is altijd mooi meegenomen!!
Als jij maar geen natte voeten krijgt…
Groetjes,
Sandra
Natuurlijk, en op dit uur 04.15, een idee “brabbelt” in mijn hoofd…Ik heb jullie hulp nodig…Flensa, Georgy, mijn collega’s van de Thaise forum; ik wil iets ongewoon doen…de idee heeft momenteel een vage vorm, maar als klaar ben met de inhoud, laat jullie iets weten.
Bedankt !
Groetjes
Sopirla >>>
…en zo weet iedereen dat ik mijn allerbeste vriendin ga bezoeken op 17 april…ja, Flensa, of wat dachten julie? Ik kan moeilijk wachten…dit is de beste mens die ik in mijn leven tegen gekomen ben ! Echt !
Groetjes en tot op 17e april !
Sopirla>>>
:kus::kus::kus:
Jammer, een mooi forum om je ervaring en belevenissen neer te kunnen zetten. Of zou het forum niet genoeg bekendheid hebben en wordt het daardoor heel slecht bezocht?
Wij leven en wonen nu al meer dan 12 jaar in Hongarije. Spreken de taal redelijk en genoeg om ons verstaanbaar te maken. De Hongaren in ons dorp hebben er vanaf het begin de moeite genomen om ons te laten integreren, ja, dat heeft zijn consequenties. In het dorp waar 96% van de bevolking geen werk heeft geeft dat ook de nodige zorg. Helaas kunnen wij met de hier wonen en levende Nederlanders niet alle mensen helpen. Dat zorgt natuurlijk ook wel eens voor problemen. En dan komt uiteraard e vraag “Waarom hij/zij wel en ik niet” Terwijl ze al lang vergeten zijn dat zij de vorige keer iets hebben gehad of gekregen.
Soms is het ook echt vermakelijk als je al die discussies in de kroeg aanhoort. Dorps roddels ten over en “ons kent ons” maar gelukkig de Hongaar is erg vergevingsgezind en een dag later drinken ze samen weer een drankje.
Ja, het is goed vertoeven in Hongarije vooral als je van rust en de natuur houd.
Gerard
Hallo Gerard,
12 jaar is een flinke tijd!! Hoe zijn jullie hier terecht gekomen, bewust voor Hongarije gekozen en ook voor Vásárosbéc, of??
Wij zitten hier ruim 6 jar, dus op de helft.
We vinden het ook heel fijn wonen en leven hier!
groet,
Sandra
Lang geleden dat hier geschreven is, dus maar even een kickje: Wat is Boedapest een heerlijke stad! Het Hongaarse eten is super en ik zou graag meer van Hongarije ontdekken. :wub:
Hé Danechka,
Ja leuke stad he. ik ben er nu een aantal keren geweest, ik woon in het Zuid-Westen en moet onder andere voor een nieuw paspoort naar Budapest, dan maken we er meteen leuk leuk dagje uit van.
Wanneer ben je in Budapest geweest? En als je meer wilt gaan ontdekken van Hongarije kom dan ook zeker naar het zuiden, Pécs was culturele hoofdstad in 2010, een zeer leuke en mooie stad en niet heel groot. Veel leuke en lekkere restaurants met terrassen en zoveel ijssalons en kraampje, Hongaren zijn gek op ijs!
groetjes, Sandra
Ik ben de afgelopen drie dagen in Boedapest geweest, gisteren weer teruggekomen. Pécs lijkt me erg mooi, ik heb een aantal foto’s bekeken. Ik wil ook graag naar het Balatonmeer. Ik zou alleen al voor het eten weer teruggaan, haha.
Mijn man was zo dol op de soepen in Boedapest, dat hij twee soepen nam als hoofdgerecht. IJs vind ik ook erg lekker, dus dat komt mooi uit!