Honden pension

Wij gaan vermoedelijk naar Aruba en vragen ons af of er een goede en betrouwbare mogelijkheid is om onze hond(friesche staby) een paar dagen te laten logeren als wij off island moeten. Wij wonen nu op Sint Maarten en hier hebben we geen al te beste ervaringen. Wie helpt ons aan informatie ?
Ron

ja hoor, hier is een prima hondenpension ‘happy tails’. Ikzelf heb er geen ervaringen mee maar vrienden van ons zijn superblij met deze professionele opvang. Kosten zover ik weet iets van 20 florin per hond per dag incl. voer. Veel speelmogelijkheid (grote speelweiden) en persoonlijke aandacht. Aanrader dus.

Dank je wel. Zou je ons in contact kunnen brengen met jouw vrienden die ervaring hebben ? Wij zijn erg benieuwd naar de omstandigheden en hun ervaringen en misschien een foto of zo want er is niet iets van een website van happy tails.
We vinden het zo belangrijk omdat we naar Aruba gaan vermoedelijk om daar te werken. Ik woon nu op Sint Maarten en we hebben erg slechte ervaring met pensions en onze hond. En het dier is als een kind voor ons dus die ervaring willen we op Aruba voorkomen. Vast heel veel dank ook namens wafwaf Bobby
Ron de Milde
R.milde@gmail.com

Hi Ron
heb jou berichtje aan onze vrienden doorgemaild en hen gevraagd rechtstreeks contact met je op te nemen. Er is dacht ik ook op aruba.startpagina.nl/ prikbord over Happy Tails geschreven, je zou daar ook eens rond kunnen surfen. Succes!

Nou is het wel zo dat je niet veel mag verwachten van een hondenpension op aruba… De omstandigheden voor honden zijn sowieso al heel slecht maar happy tails is wel 1 van de betere al zijn het er niet zoveel… tis altijd oppassen met ziektes en dergelijke. suc6

Ik heb gehoord dat doordat de honden samen loskomen er regelmatig ongelukjes gebeuren… Maar zoals gezegd is dat horen zeggen…

Niet bij happy tails… die honden zijn zo vals als wat!!
Heb je trouwens al wat gevonden?

Ja iedereen bedankt voor de reacties.
We hebben wat gevonden maar dan in Nederland. We gaan begin juni weer terug naar Holland.
Veel dank