:cheer:
Om maar meteen met de deur in huis te vallen:
I’m selfish, impatient, and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle, but if you can’t handle me at my worst, then you sure as hell don’t deserve me at my best!
Natuurlijk een leuke one-liner, maar klopt stiekem wel. Ongeduld en “out of control” zijn wel precies die dingen die me naar alle hoeken van de wereld brengen. Liefst trek ik de wereld rond met mijn rugzak, eenmaal in Nederland slaat de onrust toe en wil ik zo snel mogelijk weer weg. Mijn hart heb ik verloren aan Zuid- en Midden-Amerika. Vraag me niet waarom, ik voel me daar gewoon thuis!
Dat gevoel is zo sterk dat ik overweeg om voor onbepaalde tijd naar Zuid-Amerika te vertrekken. Ik sta nog helemaal aan het begin, nog geen idee waar ik precies heen wil en hoe ik dat voor elkaar ga krijgen en aan ga pakken. Maar waar een wil is, is een weg. Dus tips, ideeën, adviezen en hulp zijn altijd welkom!
Saludos! :backpack:
Hoi fiederiels,welkom op wereldwijzer!
Nou leuk een aantal maanden door Zuid- en Midden-Amerika trekken met de rugzak !
Als je voor natuur en dieren gaat: Costa Rica, Panama en Nicaragua.
Heel veilig, vriendelijke mensen en er is nooit onrust in die landen.
Als je nog met vragen zit,dan kan je altijd een berichtje posten op de verschillende Zuid- en Midden-Amerika landenforums hier op wereldwijzer.
Succ6 nog met de voorbereidingen !
groet,georgessiam.