Hoihoi

Hallo!

Ook ik zal me hier maar even voorstellen. Na jaren dromen, plannen en niet uitvoeren gaat het er deze zomer toch van komen: vriendlief en ik gaan interrailen door Noord Europa. Willen via Duitsland, Denemarken richting Scandinavie. Precieze plannen zijn er nog niet, vandaar dat ik hier beland ben voor tips, etc.

Groetjes!

Hoi Melawel,welkom op wereldwijzer!
Nou leuk dat je plannen hebt om met de trein door Europa te reizen.
Om per trein rond te reizen door Europa zijn er verschillende mogelijkheden.daarvan is Interrail het bekendst !
Ook al ben je in het bezit van een InterRail Pass, soms moet je voor bepaalde treinen (zoals hogesnelheidstreinen, internationale treinen, nachttreinen,…) toch nog een toeslag of een speciaal Pass-tarief betalen,het beste is dat je ff laat informeren aan het station van vertrek.
De inter-rail Global pass biedt onbeperkt reizen in praktisch alle landen in Europa,misschien is dit voor jou een optie?
In iedergeval succ6 nog met de zoektocht naar de juiste treintickets !
groet,georgessiam.

Hoi Melawel!

Volgens mij woon jij heel dicht bij mij in de buurt als je locatie klopt! :slight_smile:

Groetjes Thijs

ps. Voor tips over Noorwegen kom eens kijken in het Noorwegenforum, staan zo ie zo ook aantal leuke treintips op!