Interrail 2009 Europa!

Hoi,

Een vriendin van mij gaat waarschijnlijk niet mee ivm familieomstandigheden. Dus ik zoek nu een nieuwe reismaatje.

Ik wil Global Pass nemen, maar iets langer in Italie… Dus meerdere steden in Italie en dan met de boot naar Griekenland en verder zie ik wel. Het maakt mij niet zoveel uit. Het is ook mijn 1ste keer! :slight_smile: Maar andere reizen zijn van harte welkom ook…

Ennn, het is een uitdaging om met mij te gaan omdat ik doof ben :slight_smile:
Ik kan wel liplezen, praten en evt kunnen we altijd schrijven. Ook kan ik jou gebarentaal leren als dat jou leuk lijkt :wink:

Stuur een leuk reactie en hopelijk kunnen we een leuke vakantie plannen?! :wink:

Liefs

Mijn berichtje is al 10x bekeken… kom op, durf te reageren! Ik bijt je niet… :slight_smile:

Liefs :slight_smile:

Hey Gerdii!

Wanneer ben je van plan om weg te gaan?

groetjes,
Kirsten

Hoi!

Ik ben zelf ook van plan om een Interrail te doen deze zomer.
Ik ga van Stockholm naar Kopenhagen,Keulen,Brussel,Bordeaux,Hendaye,Blibao,Lissabon en tot slot Sevilla. Als je ook langs een van deze plaatsen komt zouden we elkaar misschien kunnen ontmoeten?

Voeg me anders even toe op msn: [EMAIL=“pinkangel_suckingparasite@hotmail.com”]pinkangel_suckingparasite@hotmail.com

Groetjes, Elsemiek

Nog iemand die het aan durft? :slight_smile:

Hi Gerdii

Ik ga zelf deze zomer ook met de trein door europa.

Ik vertrek 01-08-09 en ga via brussel,parijs,bordeaux,barcalona,monaco,florance,rome, venetie,inssbruck dus als je ergens in die periode daar ergens in de buurt bent dan kunnen we misschien wel een keer afspreken.

groetjes michael