Ik ben Cynthia, momenteel 19 jaar oud en ik studeer International Business & Languages aan de HU. Hierbij volg ik de talen Engels, Duits en Spaans, waarbij Spaans mijn absolute favoriet is!
Ik bezoek graag fora maar heb niet altijd tijd om te reageren, maar ik zal m’n best gaan doen.
Landen die ik heb bezocht zijn (er niet veel):
Polen (Lublin/Warshau)
Canarische Eilanden (Lanzarote, Gran Canaria)
Spanje (Barcelona, VALENCIA<3)
Duitsland (Berlijn, Keulen)
België (Brussel)
Italië (Elba, Florence)
Ik ben dol op citytrippen en veel cultuur opsnuiven. Komende September moet ik voor mijn studie verplicht naar het buitenland; heeeeel vervelennddddd (;)). Hiervoor heb ik Spanje als mijn eerste keus opgegeven en ik hoop dan ook dat het Spanje zal worden!
Hoi Cynthia,
Welkom op wereldwijzer,
Heb je al deze link geprobeerd,http://www.studentinhetbuitenland.nl/
Misschien dat er informatie is die je eventueel kunt gebruiken?
Je kan ook een berichtje posten op het Spanjeforum hier op wereldwijzer.
Indien je in Madrid verblijft tijdens je studie dan kan je een Bezoek brengen aan het Prado Museum, gelegen in het hart van de stad aan de prachtige boulevard Paseo del Prado. De collectie beschikt over werken van de belangrijkste spaanse en andere europese schilders uit de afgelopen eeuwen. Er zijn schildereijen te zien van Goya, Monet, El Bosco, Picasso en ga zo maar door.
Nou wens je nog veel suc6 met je studie in Spanje! Om dit welkomsberichtje te eindigen een mooie foto van Madrid.