Deze zomer (juli en misschien een stukje augustus) wil ik mijn Spaans verbeteren in Spanje. Zelf dacht ik aan Salamanca, maar een andere stad kan natuurlijk ook. Ik ben 21 en ik studeer in Utrecht. Laat het me weten als je zin hebt om mee te gaan!
Je oproepje is al even geleden gezet maar ik wou toch nog even reageren.
Zoek je nog iemand om mee te gaan ? Ik zou daar namelijk ENORM veel zin in hebben ! Mijn naam is Liesje & ik kom uit België , 17 jaar oud. In februari ben ik al naar Salamanca geweest maar ik heb nog een weekje tegoed die ik graag in de zomervakantie zou willen opnemen. Ik volgde les bij Colegio de Espana. Laat me maar iets weten ,
Hey Liesje,
Ik heb lang zitten twijfelen tussen Cuba en Salamanca, vandaar dat ik nu pas reageer op jouw berichtje. Ik heb nu geboekt voor Salamanca. Als je nog geen plannen hebt voor de zomer en je wil ook naar Salamanca hoor ik graag van je! En als je al wel plannen hebt, wens ik je daar natuurlijk veel plezier mee!
Groetjes,
Marjolein
ik las net je berichtje en ik hoop dat ik niet te laat ben maar het lijkt me ontzettend leuk om naar Spanje te gaan.
ik wil altijd al Spaans leren en naar Spanje dus een mooie combi
Ik ben 17 en kom uit Utrecht.
Heel toevallig dat ik hier nu weer even opkom. Ik had mijn profiel al verwijderd maar een nieuwe is alweer aangemaakt , - ik kan hier niet weg blijven. Leuk dat je geboekt hebt ! Voor wanneer juist , welke organisatie en wat voor accomodatie ? Ik heb nog een groot gat in de vakantie dat opgevuld moet worden … perfect dus ! Hopelijk hoor ik nog iets van je ( of jullie ? )
Ik ga van 11 juli tot en met 7 augustus via Studytravel naar Salamanca. Twee weken bij een familie voor m’n Spaans en de cultuur, en dan twee weken in een studentenappartement voor de gezelligheid. Je kan even op de site van studytravel kijken of het jou ook aanspreekt!