Hoi!, Ik zoek de gezelligste reisgenoot voor een maandje Thailand, Vietnam, Cambodja in sept/okt 2016

Hoi!

Ik ben Fabian uit Utrecht, ik ben 23 en in juni dit jaar ontvang ik eindelijk mijn hbo-diploma Communicatiemanagement. Ik roep al jaren dat ik na mijn hbo wil gaan reizen. Vrienden hebben helaas het geld er niet voor(over) om mee te gaan. Afgelopen zomer ben ik in Tanzania, Afrika geweest, onwijs gaaf! In je eentje reizen is opzich wel oké, natuurlijk leer je mensen kennen enzo, maar met meerdere mensen lijkt het me toch net even iets chiller.

Ergens tussen 15 augustus en eind november wil ik graag in een aantal weken Zuid-Oost Azië verkennen. Ik heb nog geen concrete plannen van welke landen en steden ik wil bezoeken. Wat accommodaties betreft ben ik heel snel tevreden en ook met eten ben ik de makkelijkste. Ik wil graag alles zien wat het land te bieden heeft maar vind een middagje strand ook heerlijk en een avondje stappen op z’n tijd hoort er natuurlijk ook bij!

Lijkt het je leuk om mee te gaan? heb je vragen, of misschien wel tips? Laat het weten in de reacties! Jongen/meisje maakt me niet uit, het liefst ga ik wel met iemand van ongeveer mijn leeftijd.

Groetjes!

Fabian