Ik ben Michel, 27 jaar oud en vind het geweldig om alle mooie plekjes van de wereld te verkennen!
Ik ben op de volgende plekken geweest:
Bahama’s: (We hadden eerst Mexico geboekt en ineens was daar de Mexicaanse griep! Helaas (nou ja helaas…) deze reis moeten omboeken naar de Bahama’s. We hebben met diverse tripjes verschillende eilanden bezocht en het was er geweldig mooi! Het enige minpuntje vond ik dat er verder echt heel erg weinig te doen is!
Mallorca: Nooit meer!
Mexico (Riviera & gedeelte b: Echt een gewilde vakantie gehad en veel dingen zelf apart geboekt we merkten dat wij die manier van reizen echt veel beter vonden! Veel plekken bezocht!
Hoi Michel,welkom op wereldwijzer!
Nou de Bahama’s,de eilanden Grand Bahama en New Providence met Paradise Island zijn prachtige vakantiebestemmingen,Michel !
Las ook in je berichtje dat Mallorca je niet bevallen was? In welk opzicht de accomodatie of het uitgangsleven?
Mexico is een perfecte mix van een cultuur- en strandvakantie,er zijn prachtige baaien, lange witte stranden.
Heb je tijdens je verblijf in Mexico ook de oude Maya-tempels bezocht Michel?
Indien je nog tips moest hebben over dit fascinerend land,dan kan je die altijd posten op het Mexico Forum hier op wereldwijzer.
Succ6 met al wat je nog gaat bereizen in de toekomst,Michel!
groet,georgessiam.