Hoi, ik ben Thijs!

Hallo allemaal,

Mijn naam is Thijs, ik woon in Nijmegen voor mijn studie. Naast studeren ben ik graag bezig met sporten, ik honkbal al lang, en loop daarnaast graag hard!

Verder is, niet geheel verrassend, reizen een passie. Ik ben op de middelbare school in Kameroen geweest voor een project waarbij we een school geholpen hebben daar. Verder heb ik twee jaar geleden een half jaar in Taiwan gestudeerd, een bijzonder land, erg aan te raden!
Vanuit daar heb ik de Filipijnen en Honkong bezocht. Een andere toffe reis was vorig jaar, toen ben ik met mijn zus en twee vrienden van ons gaan liften door Duitsland, Denemarken en Zweden naar Noorwegen. Om te liften is een bijzondere manier van reizen, waarbij je op een hele andere manier kennis kan maken met een cultuur!

Ik ben erg benieuwd naar alle verhalen op dit forum :slight_smile:

Groetjes!

Leuke naam… :slight_smile:

Hoi Thijsmolenaar,welkom op wereldwijzer!

Nou Taiwan staat bekend om zijn spectaculaire bergen en marmeren valleien.

Zelf had ik het genoegen om dit prachtig land te ontdekken in het jaar 1982,we hadden toen een helicopter gehuurd om over het Taroko gebergte te vliegen.

We hebben daarna een tour gedaan door het nationaal park,en halte gehouden bij het Eternal Spring Shrine’ alsook enkele grotten bekeken.

Overnachten hebben we toen gedaan in het Green piek hotel in het centrum van de stad,vond het eerlijk gezegd vrij duur.

Hallo George,

Wat leuk dat je daar ook bent geweest! Ik hoor dat niet van veel mensen.
Het is echt een geweldig land om 5 maanden te wonen. Over de Taroko George, daar ben ik helaas niet met de heli geweest, maar wel op een scootertje doorheen gereden!