Ik zal me even voorstellen aangezien ik hier al redelijk vaak gekeken heb, maar nog nooit gepost.
Mijn naam is Tim en ik kom uit een klein boerengat in het midden van Nederland. Omdat het in dat boerengat nogal saai is vind ik het leuk om de wereld af te reizen! Tot nu toe ben ik in Thailand, Vietnam, Cambodja en de Verenigde Staten geweest qua verre bestemmingen. Daarnaast heb ik ook veel ‘standaard’ landen gezien in Europa.
Op dit moment nog geen plannen voor nieuwe verre reizen, er ligt alleen een citytripje richting Lissabon in het verschiet!
Op dit moment ben ik vooral de fotowedstrijd aan het volgen, waar mijn vriendin LisArt aan meedoe.
Hoi Tim,welkom op wereldwijzer!
Nou je hebt al aardig wat landen bezocht,hoe waren je ervaringen met Thailand,ooit nog plannen om daar terug naartoe te gaan?
We zullen duimen dat je vriendin LisArt met haar foto in de prijzen valt !!
groet,georgessiam.
Ik ben tweemaal in Thailand geweest, éénmaal een rondreis zo’n 7-8 jaar terug en afgelopen zomer met mijn vriendin. Beide keren waren echt geweldig, de mensen, de bezienswaardigheden en ook het eten! Ik denk dat we sowieso ooit nog wel terug zullen keren naar Thailand, maar eerst de rest van de wereld maar eens bekijken! Ik denk dat ik me hier nog wel even lekker kan maken m.b.t. reisbestemmingen.
Nou ik ben al 33 jaar blijven plakken aan Thailand,volgende maand ben ik weeral weg voor zo’n 3 weekjes.
Het is ondertussen mijn tweede thuis geworden na al die jaren.
Nou gewoonlijk huur ik een motor in Bangkok en rijd door het Isaan gedeelte buriram,si Saket,Ubon Ratchathani ;richting Mukdahan,van daaruit richting Nong Khai,Udon Thani richting Khon Kaen.
Gewoon blijf ik dan een dagje of 2 hangen en vertrek dan richting Chiangmai.(dat is zowat het programma dat ik probeer af te leggen)
Nou zenuwen heb ik hoegenaamd niet, men word dat op den duur gewoon.
Juist In Bangkok moet ik een beetje oppassen (druk verkeer,vooral s’avonds)
Ook kom je regelmatig vooral in Isaan loslopende honden tegen die zomaar de straat oversteken,alsook onverlichte auto’s en karretjes.