Hallo reisliefhebbers,
Als nieuw bezoeker van deze reissite,zal ook ik iets over mezelf vertellen .
Samen met mijn zoon hebben wij verschillende reizen met de rugzak gemaakt.Altijd op eigen gelegenheid en dus niet met georganiseerde reizen. Zo hebben wij o.a. bij de Papoea’s in hun hutten geslapen/Borneo(Kalimantan) doorgetrokken en ondervonden waar de bloedzuiger van leeft bij de IBAN bewoners ,rondgereden met een Tuktuk in Bang Muang een dorpje in het Noord-Oosten van Thailand en vele avonturen beleeft in andere landen. Tegenwoordig gaan mijn vrouw en ik echter met de caravan op pad.Vele toers hebben we daar al mee gemaakt waaronder ook een toer door Marokko. In Turkije en Tunis zijn wij echter nog nooit geweest (in heel veel andere landen ook nog niet hoor). Omdat mijn vrouw niet zo avontuurlijk is aangelegd probeer ik zoveel mogelijk info te verkrijgen over die beide TT landen.Daar zou ik nl.graag met de caravan naar toe willen gaan.En dat is dan ook de reden dat ik op deze site terecht ben gekomen.
Hoi Baliem,
Welkom hier op wereldwijzer.nl Ik zie dat je Thailand ook hebt aangedaan tijdens je vele reizen?
Nu ikzelf ben ook bezeten van dit prachtig land(vertoef er momenteel)
Baliem moest je met vragen zitten over Turkije dan kan je altijd een berichtje plaatsen in het betreffende landenforum!!
groetjes en nog veel suc6 met je plannen!
georgessiam.