Ik ben Lies. Samen met mijn ouders, zus en schoonbroer bezoeken wij binnen 3 weken het prachtige Bali. Ik ga vanuit dat het prachtig is op basis
van alles wat ik al hoorde van mensen die er geweest zijn. Ik kijk er in ieder geval enorm naar uit!
We verblijven in Ubud, Lovina en Jimbaran. Indien er mensen zijn met specifieke tips, advies enz … Laat het aub horen, want het is meer
dan welkom!
Hoi Lies,welkom op wereldwijzer!
Heb je al het Bali reiscafe ontdekt hier op wereldwijzer
Daar kan je berichtjes posten alsook de ervaringen lezen van anderen mensen die het prachtige Bali al bezocht hebben in het verleden.
Je vindt er veel bezienswaardigheden zoals Heilige bergen, tempels, winkelstraten, hotels en restaurants in Bali.
In de hoofdstraat van Ubud ‘Jalan Raya Ubud’ zijn veel kunstwinkeltjes te vinden
Ten zuiden van de plaats Ubud ligt de Goa Gadja ‘olifantengrot’. De bijzondere entree bestaat onder andere uit een uitgehakt monsterlijke afbeeldingen. In de grot zijn een aantal beelden, waaronder beelden uit de hindoestaanse geschiedenis te vinden.
Andere bezienswaardigheden die je kan vinden in Ubud zijn de heiligdommen Gunung Kawi, Goa Gajah en de tempel Pura Dalem Agung Padantegal alsook de apengrot trekken veel toeristen naar deze stad.
In iedergeval maak er nog een onvergetelijke reis van Lies!
Om dit welkomsberichtje af te sluiten nog een mooi foto van de Goa Gadja (olifantengrot)
groet,georgessiam.