Hoi ik ben Sandra 42 jr jong en kom uit overijssel. Ik hou van backpack en fietsvakanties.
Grtjs
Hoi ik ben Sandra 42 jr jong en kom uit overijssel. Ik hou van backpack en fietsvakanties.
Grtjs
Hoi Sandra,welkom op wereldwijzer!
Nou leuk dat je hebt laten registreren hier op wereldwijzer!
Heb je al de fietsroute “Op en af door Dijleland”(39 km) gereden Sandra?
Prachtige fietstocht vol afwisseling tussen het verkwikkende koele bos en de vallei van de Dijle heel leuk voor een gezinsfietstocht.
Nou wel spijtig dat je er niet bijverteld in je berichtje waar je zoal hebt gebackpack?
Vroeger ben ik met pak en zak door Groot Brittanie gereisd,echt low budget,slapen in jeugdherbergen,dikwijls als er geen plaats was,overnacht bij een boer op de hooizolder of nog gekker op een kerkhof.
In iedergeval wens ik je nog veel succ6 toe voor de toekomst Sandra!
groet,georgessiam.
Hoi George,
Heb wezen backpacken in Thailand, Vietnam, Afrika, Tunesie, Cambodja, Griekse Eilanden en Duitsland. Fietsvakanties voornamelijk in Nederland en Duitsland, volgend jaar door Europa wellicht Italie, Spanje, enz.
Groet,
Sandra
Nou je hebt al aardig wat landen bezocht Sandra!
Zelf draag ik Thailand al heel lang in mijn hart,het is mijn 2de thuis geworden na al die jaren.
Ben je ook gaan backpacken in het noorden van Thailand,Sandra?
Nee voornamelijk het zuiden en de eilanden. Ik voel me ook altijd heel erg thuis in Thailand, heerlijke cultuur, eten en mensen.
Grtjs,
Sandra
<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“cuzA2C3woa8” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>
<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“rXXtaAglbT8” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>
Zoals in de bovengeplaatste filmpjes is het een must om de Nam Tok Mae Klang te gaan bezichtigen!!Men kan daar eventueel een dagje picknicken (verschillende eetkraampjes)Eenvoudig te bereiken en een lust voor het oog terwijl je luistert naar het rustgevende geluid van het bulderende water. Je kunt Doi Inthanon het hele jaar door bezoeken, maar de beste periode voor het bekijken van watervallen is van mei tot novemberAls je op doorreis bent naar bekende plaatsen als Mai Sariang en Mae Hong Son, is het raadzaam (en vereist in het regenseizoen!) om een 4-WD te huren. Ga je per openbaar vervoer, dan zou je het als dagtrip vanuit Chiang Mai kunnen doen (te boeken bij een van de vele kleine kantoortjes in het centrum van Chiang Mai), of je kunt overnachten in bungalows in het park (reserveren is vooraf niet nodig). Vanuit Chiang Mai gaan bussen, waarvan de meesten via Chom Thong gaan, maar sommigen ook rechtstreeks naar de waterval Nam Tok Mea Klang. Vanuit daar gaan elk uur minibussen naar de berg. Wil je de volgende dag doorreizen? Ga dan naar Chom Thong en via het plaatsje Hot per bus naar Mai Sariang en/of Mae Hong Son.