Wat een vreselijk leuk stadje is hoi an! Wij hebben het hier ontzettend naaronze zin mocht iemand nog twijfelen om een bezoek aan hoi an te brengen Doen!!!
Het heeft denk ik voor iedereen wat
lekker eten
leuk centrum
veel historie en cultuur
mooi strand
geweldige sfeer door de lantaarns
geen brommers op maan woens en zaterdag ( wat een rust!)
ik heb de gok gewaagd om mijn trouwjurk hier te laten maken ! Ben erg benieuwd kan vanmiddag passen. Best wel een beetje eng vind ik het!
Wat leuk dat het je zo bevalt!! Ik krijg er spontaan heimwee van
En wat supergaaf dat je je trouwjurk daar gaat laten maken. Moet je wel mee zeulen, maar ik zou het zelf ook doen (ga binnenkort ook trouwen). Ik hoop dat je jurk gaat passen en ben wel een beetje nieuwsgierig hoe de jurk eruit ziet
Ik zal je een privé bericht sturen maar twintig meter zijde voor 150 euro!! Ben ondertussen enorm zenuwachtig want je hoort ook mindere ervaringen! Laat het je weten
In het algemeen gaat het wel goed, echter kijk altijd goed de naden en ritsen (indien aanwezig) na op sterkte en of kleuren van stoffen overeenkomen met wat je hebt aangegeven.
Gelukkig is de lente begonnen, maar zou veel liever nu in Hoi An zitten…!
Veel plezier nog.
Wat ontzettend leuk en gaaf dat je je jurk daar hebt laten maken ik ben ook wel benieuwd hoe ie er uit ziet. Je hoeft er trouwens niet perse mee te zeulen ze kunnen het ook voor je opsturen.
Wat gaaf zeg van je trouwjurk! Nu word ook ik nieuwsgierig…haha… Zou je nog kunnen aangeven waar je hebt verbleven, welk hotel of guesthouse?? en of het een aanrader is!
wij zijn vorig jaar ook veel langer in Hoi an gebleven dan gepland omdat we het zo leuk vonden. Ik heb nog steeds veel plezier van de kleding die daar is gemaakt en we hebben zo lekker gegeten (mango rooms heette het geloof ik: voor vietnam begrippen poepieduur, voor NL begrippen spotgoedkoop)
En heb je dan misschien ook nog tips waar je die kleding het beste kan laten maken want ik heb begrepen dat er heel veel van zijn. En tja met een moeder en twee dochters van 15 en 18 ontkomt de man des huizes er niet aan natuurlijk.
gr. Elma
ik heb bij thu vani in tran phu street een pak laten maken waar ik erg tevreden over ben en mijn vriend heeft daar verschillende erg mooie overhemden laten maken (voor 12 dollar per stuk). je moet dan wel heel duidelijk aangeven wat je wilt (hoe moet het eruit zien, waar wil je een zakje bijvoorbeeld, wil je een rok boven of onder de knie ,enz.) en goed opletten als je gaat passen of alles netjes gestikt is. een bekende, waar ik ook ben geweest en die ook goed was is phuoc an, maar die is wel iets duurder.
het is sowieso een erg leuke ervaring om iets te laten maken vond ik