Hoi An of Danang

mijn vrouw en ik willen een aantal nachten verblijven in Danang of Hoi An. Nu is mijn vraag wie van jullie kan ons aangeven wat de beste plaats van deze twee is om te overnachten. Als wij daar zijn willen we wellicht een brommer huren om van de ene naar de andere plaatse te rijden.:zon02:>>>

Hoi Cor en Wilna,

Zelf zou ik voor Hoi An gaan. Dit is een heel sfeervol stadje waar je voor onze begrippen goedkoop kleding op maat kan laten maken. In Danang is wat minder te zien en niet per se een aanrader. Als jullie in Hoi An vertoeven, hoeven jullie dan ook niet per se een brommerrit naar Danang te maken. Maar dat is mijn bescheiden mening :wink:

Mochten jullie nog een hotel zoeken: ik raad het Nhi Nhi Hotel aan, net even buiten het centrum en binnen een paar minuutjes lopen ben je al op de loopbrug. Dit hotel is best budget en heel schoon.

Groetjes, Anne

ik vind dat je hoi an niet mag missen wanneer je in vietnam bent. het er sfeervol en er hangt een ontspannen sfeer. ik heb in hoi an geslapen in het hoa binh hotel, ook echt een aanrader. Ook een aanrader is het cafe/ restaurant sleepy gecko. Heerlijk stoelen waar je lekker ontspannen een drankje kan drinken met uitzicht over het water. Fietsen huren is ook leuk daardoor zie je wat meer van de omgeving. Ik ben gewoon een eind gaan fietsen en ben onderweg van alles tegen gekomen.

bedankt voor jullie reakties. Wij hebben inderdaad besloten om een aantal dagen in Hoi An te verblijven. Ben benieuwd naar het stadje en zijn omgeving. Nog 19 dagen, dan vertrekken wij.

groet corenwilna>>>:zon02::wereld:

Hebben jullie het schema al op orde, ik ben er nog niet helemaal uit, maar het vorderd nu wel. Bijna alle hotels geboekt, dan de koffers pakken en gaan met die banaan >>> Kan me nu niet snel genoeg gaan, heb er zin in!!! :vak01:

Groetjezzzzzz