Hoi allemaal! :)

Hoi allemaal,

Ik ben Marjolein, 31 jaar en woon in Oss. Ik ben freelance marketeer & muzikant. Eind juni ga ik met mijn band op tour en het laatste concert is in Mexico. Te gek natuurlijk & na de tour wil ik nog een week of 3 in Midden-Amerika blijven genieten.
Ik hoor veel goede verhalen over Costa Rica en Panama. Dus mijn plan is om een weekje te chillen + surfen aan een relaxed strand en daarna wil ik zeker wat meer van de natuur zien. Wandelen en canopieen in het regenwoud, kijken of er schildpadjes zitten op het strand, vulkanen van dichtbij bewonderen, leuke mensen ontmoeten enz enz.

Ik hoop hier wat leuke tips op te doen & misschien zijn er nog wel mensen met eenzelfde soort plan in die periode. (9-27 juli)

Mijn meest bijzondere trip was een maand backpacken in Thailand, en ook veel leuke vakanties op de Griekse eilanden en Frankrijk.

Ok, ben benieuwd wie ik hier allemaal tegenkom! :slight_smile:

Groetjes,
Marjolein

Hallo Marjolein, welkom op Wereldwijzer!

Wat heerlijk om met je band naar Mexico te gaan. Gelijk een goede reden om meer van Zuid-Amerika te zien. Heb je daarvoor al het Zuid-Amerika Forum ontdekt? Daar kun je verschillende landen vinden en er je vragen stellen en ervaringen lezen van anderen. Om uit te vogelen of er ook anderen reizigers dezelfde plannen hebben, kun je naar het Reisgenoten Forum gaan. Daar kun je een oproep plaatsen of lezen van anderen. Veel plezier met de voorbereidingen en met je reis.

Groetjes, Leontien

Hoi Leontien,

thanks voor je berichtje.
Ik heb tijdens de trip in Zuid-Amerika veel te weinig tijd om daar dingen te bezoeken, maar gelukkig daarna wel.
Omdat het nu winter is in Zuid-Amerika, heb ik nu inderdaad m’n Costa Rica ticket geboekt! Eens kijken wat daar allemaal te zien en te beleven valt :))

TNX!

Groetjes,
Marjolein