Hoi allemaal

Beste allemaal.

Na enige tijd op non-actief te hebben gestaan meld ik me hier opnieuw aan. Ik ben geïnteresseerd in een reis naar een land in Azië, maar als bruin dat niet trekt mag het ook een land binnen Europa zijn. Dan denk ik bv aan plekken als Stonehenge vanwege de spirituele inslag. Om laatstgenoemde reden ben ik ook geïnteresseerd in India, Nepal en Tibet maar zoals ik al zei; het is even afwachten hoe mijn financiën zich ontwikkelen voordat ik een keus kan maken.

Wat nadere info over mijzelf: Mijn leeftijd is 48 jaar, houd mezelf onledig met het geven van healings en reiki en ben woonachtig in Alkmaar. Qua interesses lig ik op de lijn van boeken zoals De Kracht van het Nu, Een Nieuwe Aarde en Emotionele Intelligentie en ik vind het erg interessant om met yogha en meditatie bezig te zijn.

Ten gevolge van een dwarslaesie ben ik even uit de running momenteel maar eind 2014 verwacht ik weer helemaal up and running te zijn. Ik loop alweer bijna volledig dus ik ben tamelijk optimistisch over mijn vooruitzichten. Momenteel verblijf ik in Heliomare voor revalidatie en ik verwacht tussen de programmaonderdelen door tijd vrij te kunnen maken om hier te komen snuffelen en kennis te nemen van wat er hier rond gaat.

Ik zou het fijn vinden om met een gelijkgezinde persoon een reis(je) van een week of twee te ondernemen naar een van bovengeoemde landen, maar er valt over alternatieve bestemmingen te praten. Graag tot ziens op het forum hier.

Walther Suk.

Hoi Walther,welkom op wereldwijzer!
Engeland heeft veel heel oude geschiedenis en Stonehenge is hiervan misschien wel het bekendste voorbeeld. In de omgeving vind je ook Salisbury en Avebury.(Een leuk oud stadje vlakbij Stonehenge met als grote attractie haar kathedraal)
Ik las ook in je berichtje dat je op zoek bent naar een reisgenoot,heb je ondertussen al het Reisgenoten Forum ontdekt hier op wereldwijzer?
Daar kan je een oproepje plaatsen voor een reisgenoot (of meerdere reisgenoten)
Plaats in je oproep een beschrijving van waar je naar toe wilt, welke periode, waar je reisgenoot aan moet voldoen en vooral wie je zelf bent.
Succ6 nog met al wat je nog gaat bereizen in de toekomst,Walther !
Met vriendelijke reisgroet,
georgessiam