Hellowkes!
Ik ben hier dus nieuw en zal me dan ook maar eens even voorstellen ;-).
Mijn naam is Steven, momenteel 27 en ik woon in een Antwerpse gemeente Wuustwezel, aan de nederlandse grens!
Ik reis zeer graag, helaas door de aankoop van men app’tje en de nodige verbouwingen ben ik al een anderhalf jaar niet meer op reis kunnen gaan, en daar zou ik graag terug wat verandering in brengen!
Ik wissel graag af van landen zodat ik meer ervaringen en culturen kan opsnuiven ![]()
Naar deze landen ben ik al eens de toerist gaan uithangen oa.
Nederland, Frankrijk, Luxemburg, Oostenrijk (skien), Turkije, Egypte, Tunesië, Thailand, Gambia, Senegal, Mexico en Schotland.
Dus er zijn nog vele landen die ik zou willen bezoeken!
Ik kan wel eens genieten van een rustige dag aan het strand, maar als je dan toch daar bent, wil ik graag het land zelf ook verkennen, dorpjes, steden, winkels, de mensen, het eten, de cultuur …
Nu, ik verjaar in mei, en zoals ieder jaar gun ik mezelf het kado, de hele maand mei verlof te nemen en een leuke reis te kunnen doen! Helaas heb ik geen partner, en kan er tot nu toe niemand mee dit jaar… mocht er iemand intresse hebben of iets leuks in de aanbieding hebben hoor ik het graag! ![]()
Voorkeuren van landen heb ik niet, rondtrekken heb ik nog geen ervaring mee dus dat zou dan wel met een iets ervaren iemand moeten zijn, ik kan nederlands/engels/beetje frans, en zou graag spaans leren!
Alvast bedankt om kennis te maken ![]()
Steven
Het budget is naar gelang de duur en afstand van de reis bepalend!