Hoi allemaal,
Hierbij wil ik me even voorstellen!
Ik ben waarschijnlijk niet zo’n reiziger zoals jullie, maar ben inmiddels toch in een aantal landen geweest en er zijn ook plannen voor nieuwe reizen.
Zo ben ik naar Parijs (6 dagen), Duitsland (versch. dagen), Venetië (5 dagen), Oostenrijk (1 week) en Praag geweest, voornamelijk stedentrips :). Verder ben ik driemaal in Roemenië geweest en daar ken ik de buurt al aardig. Ik ben er met school driemaal geweest en zelf nog één keer afgelopen herfstvakantie. Met school hebben we hier zwerfhonden geholpen en gesteriliseerd, een project dus! De eerste keer (2009) was ik er 3 weken, dit jaar in juni 4 weken en afgelopen herfstvakantie een weekje om de familie die we daar hebben ontmoet weer op te gaan zoeken :)! Was amazing, ik hou van Roemenië en zijn cultuur/natuur!
Nu heb ik twee retourtickets naar Australië gewonnen en probeer ik me hier te oriënteren op hoe mijn vriend & ik dat gaan doen en gaan plannen! We moeten voor eind maart boeken en voor 15 juni vertrekken. Nu zitten we met school en alles en hopen het geregeld te krijgen!
Reizen die nog komen:
- Australië
- Dominicaanse Republiek zomer 2012 (4 weken huizen bouwen World Servants)
Liefs