Hallo, ik ben manny (voor de vrienden) een jongeman die momenteel overal op de wereld woont.
Ik ben aan het proberen in een ander land mijn draai een beetje te vinden je bent jong je kunt wat of niet, ik ben reeds in heel oost europa geweest en zuid europa maar nog niet echt een grote reis, momenteel ben ik op zoek naar werk in het buitenland om zo centen te sparen voor een grotere reis naar australie.
Mijn favoriete land heb ik niet echt, al vertoef ik wel zeer graag in het oostblok.
Hoi manny,welkom op wereldwijzer!
Nou welke landen heb je al bezocht in Oost Europa,Manny?
Las ook in je berichtje dat je graag op vakantie wilt gaan naar Australie!
Australië is echt het backpackersland bij uitstek! Mooi weer, altijd vriendelijke mensen en heel veel collega-backpackers om je ervaringen mee te delen.
Indien je nog met vragen zit over dit prachtig land,dan kan je altijd een berichtje posten op het Australië Forum hier op wereldwijzer.
Succ6 met al wat je nog gaat bereizen in de toekomst,Manny!
groet,georgessiam.
Hoi, ik ben twee jaar geleden te voet van roemenie naar frankrijk geweest dit was een tocht van drie maanden door roemenie tsjechie slovakije hongarye en dan uiteindelijk nog een stukje duitsland. Verder ben ik nog naar Polen en kroatie geweest. dankje voor de nuttige tip