Even voorstellen

He!
Ook ik ben nieuw op dit forum! Leuk dat er zo’n forum is! :slight_smile:
Ik zal even wat over mezelf vertellen en waarom ik me heb aangemeld enz!

Volgend jaar eind november wil ik voor 3 maanden naar Australië!
Ik wil dit al ontzettend lang maar nu vind ik het tijd dat er een keer actie word ondernomen!

In mei 2013 (kan ook eerder of later, ligt er een beetje aan wanneer ik het geld bij elkaar heb) wil ik gaan boeken!

Dit leuke lijstje had Fleur op dit forum staan dus gebruik ik m graag:

• Reizen, vakantie of emigratie: reizen! eigenlijk is het ook een soort van vakantie natuurlijk!

• Hoe heet je en waar woon je: mijn naam is Sanne, 26 jaar en ik woon in Nijmegen!

• Verliefd, verloofd, verloren: happy single :slight_smile:

• Welke landen heb je al bezocht: helaas ben ik nog niet buiten Europa geweest! Ik ben in Spanje, Turkije, Tsjechië, Duitsland, Hongarije (Sziget Festival, en dit jaar november ga ik weer terug omdat het zo’n mooie stad is), Griekenland, Canarische eilanden, België, Oostenrijk, Italië, Engeland en verder ga ik vaak weekendjes weg omdat ik het leuk vind om nieuwe plaatsen en mensen te leren kennen! :slight_smile:

• Welke “landen” staan bovenaan je lijstje om nog te bezoeken: Scandinavië, Frankrijk (ja ben ik nog nooit geweest echt slecht ;)), Rusland (Moscow), Amerika, Indonesië

• Naar welk land wil je nooit meer: ik zou niet zo snel meer naar Turkije gaan. Is wel leuk maar ik heb niet zoiets van ja! daar wil ik nog eens heen. of misschien een ander gedeelte ofzo dat zou kunnen.

• Wat is het leukste dat je in het buitenland hebt meegemaakt: ik maak zoveel leuke en aparte dingen mee, haha! Kan zo even niet iets bedenken wat er uit springt.

• Wat is het ergste dat je in het buitenland hebt meegemaakt: tas gestolen met mobiele en pinpas er in, bom in ons (mn vriendinnen en ik) hotel in Spanje (we mochten het hotel niet meer in) enz

• Mijn favoriete land is: ik vind dat elk land wel iets heeft. Het is een beetje waar je naar op zoek bent.

• Mijn favoriete stad is: Budapest. Deze stad heeft veel indruk op me gemaakt.

• Wat zijn mijn hobby’s: reizen, festivals (ben dit jaar naar Sziget geweest maar nu kan hier ook bijna niks meer tegen op ;)) stappen (varieert van: naar bandjes gaan / concerten, kroegjes maar ook naar bijvoorbeeld Free your mind, Doornroosje, vierdaagse feesten en noem het maar op. Sporten: zelfverdediging, hardlopen en leuke dingen met vrienden doen; weekendjes weg, uit eten, samen sporten enz…

• Wat wil je verder nog kwijt: ik heb mijn toerisme diploma behaald en ik ben nu bijna klaar met mijn topstyliste opleiding (kapper en visagie). Nu werk vinden en op naar Australië!!! :smiley:

Hoi Sanne,welkom op wereldwijzer!
Nou je hebt al aardig wat landen bezocht in Europa,ik las in je berichtje dat je voor 3 maanden naar Australie wilt gaan (volgend jaar)
Veel reizigers die voor het eerst Australie bezoeken kiezen voor de oostkant van Australie.
In dit deel van het land liggen de staten Queensland en New South Wales. Dit deel van Australie biedt niet alleen mooie natuur en heerlijke stranden, maar er zijn ook grote steden als Sydney, Brisbane en Cairns. Deze steden zijn een prima startpunt voor je vakantie. Een ander voordeel is dat deze staten door de temperatuur en regen het hele jaar door goed te bereizen zijn. Tussen Bribane en Cairns liggen leuke kustplaatsjes en zijn de mooiste stranden.
Voor de kust ligt hier het grootste koraalrif ter wereld, het Great Barrierreef.
Je kunt hier prachtig duiken en snorkelen en genieten van de adembenemende onderwaterwereld.
Nou Sanne indien je nog met vragen zit over Australie dan kan je altijd terecht in het Australieforum hier op wereldwijzer!
Succ6 nog met al wat je nog gaat doen in de toekomst Sanne!
groet,georgessiam.

Hoi!
Bedankt voor de reactie! Ik wil inderdaad de oostkust gaan zien! Lijkt me helemaal super! :slight_smile: Weet je misschien of ik dat nog er bij kan zetten in mijn oproepje voor een medereiziger? Ik moet nog voor mezelf op een rijtje zetten waar ik precies begin en eindig! Maar daar heb ik nog alle tijd voor :wink: Ben je zelf ook in Australië geweest? Gr’s Sanne

Indien je nog een reispartner zoek Sanne die dezelfde interesses heeft om met jou door Australie te reizen, dan kan je altijd terecht in het reisgenotenforum
Plaats in je oproep een beschrijving van waar je naar toe wilt, welke periode, waar je reisgenoot aan moet voldoen en vooral wie je zelf bent.
Nou tot mijn spijt ben ik nog nooit in Australie geweest Sanne,zoals je al kon vermoeden aan mijn gebruikersnaam ben ik iemand die Thailand in zijn hart draagt al meer dan 32 jaar kom ik al naar dit prachtig land.
In iedergeval wens ik je nog het allerbeste toe voor de toekomst,Sanne!
groet,georgessiam.

Sanne,
Momenteel kan je berichten aanpassen en fouten herstellen binnen de 10 minuten,maar we zijn er werk vanaan het maken om de tijdslimiet op te trekken naar 30 minuten.
Je kan altijd in de helpdesk in het subrubriek overige vragen,een berichtje plaatsen om je bestaande topic in de reisgenotenforum te verwijderen,gewoonlijk word dat dan verwijderd een paar dagen later door de Admin.(zie link: Overzicht online netwerk van Wereldwijzer Reizigers Netwerk - Wereldwijzer Reiscafé - Wereldwijzer Reizigers Netwerk
Succ6 nog en hopelijk krijg je veel respons in het reisgenotenforum,Sanne!
groet,georgessiam.

[quote=“smithys85, post:1, topic:155462”]

He!
Ook ik ben nieuw op dit forum! Leuk dat er zo’n forum is! :slight_smile:
Ik zal even wat over mezelf vertellen en waarom ik me heb aangemeld enz!

In april 2016 wil ik voor minimaal 3 maanden naar Australië!
Ik wil dit al ontzettend lang maar nu vind ik het tijd dat er een keer actie word ondernomen!

Dit leuke lijstje stond op een forum staan dus gebruik ik m graag:

• Reizen, vakantie of emigratie: reizen! eigenlijk is het ook een soort van vakantie natuurlijk!

• Hoe heet je en waar woon je: mijn naam is Sanne en ik woon in Nijmegen!

• Welke landen heb je al bezocht:
    Ik ben in Thailand, Spanje, Turkije, Tsjechië, Duitsland, Hongarije, Portugal, Frankrijk, Griekenland, België, Oostenrijk, Italië, Engeland en verder ga ik vaak weekendjes weg omdat ik het leuk vind om nieuwe plaatsen te leren kennen! :slight_smile:

• Welke “landen” staan bovenaan je lijstje om nog te bezoeken: (zuid) Amerika, Indonesië, Vietnam, Sri Lanka, Cambodja, Zuid Afrika

• Wat is het leukste dat je in het buitenland hebt meegemaakt: ik maak zoveel leuke en aparte dingen mee, haha! Kan zo even niet iets bedenken wat er uit springt.

• Wat is het ergste dat je in het buitenland hebt meegemaakt: tas gestolen met mobiele en pinpas er in, bom in hotel in Spanje, fotocamera in Thailand gestolen… maar gelukkig niks echt ergs.

• Mijn favoriete land is: tot nu toe Thailand :slight_smile:

• Mijn favoriete stad is: Boedapest en Berlijn

• Wat zijn mijn hobby’s: reizen, festivals, stappen (varieert van: naar bandjes gaan / concerten. Hardlopen en leuke dingen met vrienden doen; weekendjes weg, uit eten enz.

Hoi! Ik zou graag een nieuwe post willen plaatsen en wat hier allemaal staat verwijderen! Hoe doe ik dat? Grs! Ps, ben inmiddels in Thailand geweest en t is super!