Nieuw

Hoi,
ik ben nieuw hier en hoop wat te lezen over mijn aankomende vakantie naar Australie:wereld: in Oktober.
Voor het gemak maak ik gebruik van de bijgevoegde lijst om mij voor te stellen:dag:

• Reizen, vakantie of emigratie? Reizen
  • Hoe heet je en waar woon je? Matthé,Utrecht
  • Verliefd, verloofd, verloren? Getrouwd
  • Welke landen heb je al bezocht? Aardig wat al, dus hou bij buiten EU: Turkije,Egypte,USA,Canada
  • Welke landen staan bovenaan je lijstje om nog te bezoeken? Veel, Zuid Amerika, Thailand op zeker
  • Naar welk land wil je nooit meer? Egypte en omliggende landen, wat een vervelend opdringerig volk
  • Wat is het vreemdste souvenir dat je ooit hebt meegenomen? Ik laat alles waar het hoort
  • Wat is het leukste dat je in het buitenland hebt meegemaakt? Veel
  • Wat is het ergste dat je in het buitenland hebt meegemaakt? 2 uur dizzy geweest van een achtbaan genaamd Aftershock, Silverwood,MT,USA
  • Mijn favoriete luchtvaartmaatschappij is… KLM
  • Mijn favoriete luchthaven is… Schiphol
  • Mijn favoriete land is… USA
  • Mijn favoriete stad is… Las Vegas
  • Mijn favoriete reisorganisatie is… Self organized
  • Wat zijn je hobby’s? Reizen,Motorrijden,Terrasje,

Hoi Matthé,welkom op wereldwijzer!
Nou je hebt al aardig wat landen bezocht in het verleden,hoe waren je ervaringen met Canada?
Las ook in je berichtje dat je op vakantie gaat naar Australie?
Geen Australië zonder Sydney! Beklim de Harbour Bridge, ga shoppen in Paddington, droom weg in de mooiste haven ter wereld en bezoek het Opera House.
Indien je nog met vragen zit over dit prachtig land,dan kan je altijd een berichtje posten in het Australië Forum hier op wereldwijzer.
Succ6 met al wat je nog gaat bereizen in de toekomst,Matthé !
groet,georgessiam.

Hoi georgessiam,
Canada beviel bést, zie hier het verslag: http://matenmar2011.reismee.nl/
Sydney te bezoeken had ik wel begrepen, maar ik vond het beklimmen van die brug wel een beetje prijzig voor een wandeling…
Er zijn meer hoge punten die de moeite waard zijn heb ik begrepen.
grt