- Reizen, vakantie of emigratie? Vakantie
**- Hoe heet je en waar woon je?**Yvette, Den Haag
**- Verliefd, verloofd, verloren?**Getrouwd en 1 zoon van 4
- Welke landen heb je al bezocht? Griekenland, Oostenrijk, Frankrijk, Denemarken, Spanje
**- Welke landen staan bovenaan je lijstje om nog te bezoeken?**Australië
- Wat wil je verder nog kwijt? Al zolang als ik me kan herinneren wil ik een keer (waarschijnlijk veel vaker) naar Australië en sinds kort hebben we die plannen wat concreter gemaakt in 2016 gaan we minstens 4 weken en het liefst iets langer naar Australië, en nu we dat hebben vastgezet gaan we kijken waar we willen gaan beginnen en wat we willen gaan zien de 1e keer.
Dus ben ik ontzettend veel aan het lezen en aan het bekijken. En hoop ik in de komende 5 jaar een mooi 1e reisplan samen te kunnen gaan stellen.
Hallo Yvette,
Eerst en vooral welkom bij deze grote forum en behulpzame collega’s.
Dus, binnen 5 jaar naar Australië, als ik goed begrepen heb…en tot dan ? wil je thuis blijven of toch nog wat reizen?
Groetjes
Sopirla>>>
In de tussen tijd willen we best nog wel eens een keertje op zon, zee, strand vakantie maar niet echt ambitieuze reizen ofzo, Nou ja mijn Man zo ook graag nog een keer naar Los Angeles, Californië willen, en ook wel graag langer dan een week of twee maar of we dat voor of na de 1e keer Australië doen weten we nog niet.
Hi Yvette
ik ben ook in Amerika geweest : California, Nevada, Utah en Arizona, alles individueel; ik hou niet van…weet je, iemand anders mijn tijd in een schema per dag gooien en zeggen wat ik moet doen / niet doen en “en masse” naar de bezienswaardigheden brengen die je zelf kunt bepalen, als je “Lonely Planet” koopt. Je moet geen universitaire studies hebben om een reis zelf te organiseren.
Tegenwoordig doe ik zo : land beslissen, “Lonely Planet” kopen + tickets = goede reis !
Kijk maar naar “Landen Forums” , " Amerika" forum, gewoon uit nieuwsgierigheid
; de forum is groot, maar zeker de moeite waard om een kijkje te nemen.
Veel succes !
Sopirla>>>