Even voorstellen...

Hallo allemaal!

Ik ben Katrien, 28 jaar, woon in Antwerpen. Ik reis natuurlijk graag en tot nu staan vooral Europese en Aziatische landen op mijn ‘been-there-done-that-lijstje’.
Ik ben in volgende landen geweest: België, Nederland, Frankrijk, Duitsland, Luxemburg, UK (voornamelijk Schotland), Ierland, Zweden, Polen, Tsjechië, Zwitserland, Italië (+ Vaticaanstad), Andorra, Spanje, Turkije, Egypte, Thailand, Cambodja, Indonesië en tijdens een lange transfer ook een nachtje in Qatar.
Op mijn to-do lijstje staat zowat heel de wereld, al wil ik vooral heel graag naar zwart-Afrika, naar Zuid-Amerika en naar de Kaukasus-landen en/of Mongolië.
Maar voor komend jaar overweeg ik om tijdens mijn ‘lang’ verlof (3 weken) naar Roemenië of Noorwegen te trekken, en in mijn kort verlof (+/- 1 week) de Transardennaise te wandelen.

Mijn meest bijzondere souvenirs zijn prachtige herinneringen: Op trektocht in Spanje, Frankrijk en Schotland, in een oase overnachten in de Sinaïwoestijn en sterren kijken met bedoeïnenkinderen, uitgenodigd worden in Thailand en Indonesië om bij mensen thuis te overnachten, het leven in een dorp in Tana Toraja meemaken voor enkele dagen en een begrafenisceremonie van de toraja volgen, al duikend grote haaien en dwergzeepaardjes tegenkomen. Maar evengoed de toerist uithangen en couchsurfen in eigen land, of couchsurfers thuis ontvangen, ook een absolute aanrader!

Groetjes!

Welkom op Wereldwijzer, Katrien!

Je kunt altijd even een kijkje nemen in het Roemenië Forum of het Noorwegen Forum. Wellicht helpt het je om een keuze te maken. :slight_smile: