Dag. Mijn naam is Catharina. Ik heb in mijn leven al de nodige reizen gemaakt en in 4 landen iets langer verbleven. Ik vind de wereld prachtig, culturen geweldig en leerzaam en raak nooit uitgekeken.
Inmiddels ben ik in Amerika geweest en aldaar 4 staten gezien, in Europa heb ik 10 landen bezocht, 1 keer in Indonesie geweest op Java/Bali, dit was een rondreis.
Recentelijk op familiebezoek naar Dubai en terwijl ik veel van oud hou was ik zeer onder de indruk van Dubai. Het leek wel een grote moderne kunst “hal” en ook daar raakte ik niet uit gekeken. In Afrika alleen wat noordelijke landen bezocht zoal Marokko, Tunesie en Egypte en ook de buren van Egypte, Israel.
Ik had graag naar Jordanie gegaan en zou dat doen na een vakantie op Cyprus, maar het was toen te onrustig in Jordanie dus toch maar niet gedaan.
Overigens vind ik Nederland ook prachtig en heb net een midweekje Ameland gedaan. In juni een midweekje Limburg en verder woon ik in het midden van het land alwaar alles tesamen komt, heide, bos, water, polders. Geweldig. Kan er geen genoeg van krijgen. Ik wens een ieder een fijn week-end, het zonnetje schijnt, geniet er van.