@Kanā¦bedankt voor de tip het is de tweede keer dat het wordt afgeraden. Ik weet dat er veel sextoerisme is maar dat het zo erg is wist ik niet. Nog maar even verder kijken dan ![]()
Phuket is leuker en eventueel Hua Hin. Jan
@Janā¦Dat staat ook al op het programma, we hebben tijd genoeg, vandaar dat we Pattaya ook wel eens wilden zien.
Maar misschien een hotel een eindje van de āWalking Streetā vandaan, of in Jomtien beach alleen weet ik niet of het daar saai is.
Josien
Voor Pattaya geld zoals veel andere Thaise gebieden,wat je zoekt zal je vinden als je ergens niet naar binnen gaat hoef je je er niet aan te storen.
Ik heb het hotel daar omgeboekt van vlakbij de Walking Street naar Jomtienā¦er stopt zoān goedkoop taxibusje zo ongeveer voor de deur dus als we naar de āWallenā en omgeving willen is dat geen probleem en waar we nu zitten schijnt het ook gezellig te zijnā¦minder opdringerig, kleinschaliger maar wel gezelligā¦bedankt voor jullie tips! ![]()
Well said Georges!
Valt best mee, is er wel veel, maar als je als stel heen gaat, heb je er niks geen last van, en er is genoeg te beleven voor iedereen!! en niet alleen sex⦠strand is er minder mooi, maar winkels, markten, dag tripjes genoeg⦠voor strand is er een eiland vlakbij, koh larn, mooie witte stranden met helder waterā¦
eind maart⦠tot eind april⦠was het maar weer zo ver⦠5 mnd⦠veel te lang ! haha
Nou das leuk Kevin,met welke vliegmaatschappij vlieg je naar Bangkok?
Blijf je alleen in Thailand of wip je ff de grens over naar Laos?
Ik ben ongeveer 50 weken in Thailand en 2 weken in Nederland ![]()
:biggrin: :biggrin:
Ik vlieg met KLM, dit jaar ook mee gevlogen, prima⦠![]()
Blijf alleen in Thailand, omg Pattaya, Bangkok enzo⦠heb geen plannen verder, guesthouse in jomtien⦠en zie vanzelf wel hoe en wat⦠![]()
Wij gaan 4 weken op pad. Tickets zijn reeds binnen, voor juli 2013. Voor het eerst sinds 19 jaar weer eens backpackers, maar nu met de kinderen. We hebben er allemaal ongelofelijk veel zin in. Ben benieuwd of er veel veranderd isā¦
Vorige keer rechtstreekse vlucht schiphol - bkk
Nu met tussenstop in Parijs⦠tussenstop van ong 2 uur⦠nog te doen dacht ikā¦haha
lol2:dag:
Ik wou dat ik in je plaats was Dave!(elke dag aangename temperaturen heel het jaar door,geen stressie gedoe)
Het zal er wel eens van komen in de toekomst,liever vroeger dan later.