Er zijn veel reizigers die Amerika doorkruisen tijdens hun wereldreis en slechts een korte tijd in daar verblijven, veel andere reizigers blijven langer in Amerika. Natuurlijk ook alles afhankelijk van je reisdoel.
Tijdens jouw volgende (of huidige) reis naar Amerika, hoe lang blijf je dan? Stem hierboven in de peiling en licht eventueel je antwoord hieronder toe!
Wij zijn destijds 4 weken in het westen geweest, was desondanks toch nog een druk programma. Bij minder dan 3 weken is eigenlijk niet de moeite waard om zo ver te gaan (dure vliegticket), want dan moet je nog eens terugkomen om de rest te zien. Als ik onze reis daar nog eens over zou moeten doen, zou ik 33 dagen willen ipv 28, want we kwamen toch nog wel wat tijd te kort.
Uiteraard verschilt het enorm per deel van het land dat je wilt bezoeken, hoeveel tijd je ervoor moet nemen.
Wij gingen altijd 4 weken. Maar was eigenlijk nog te kort. We hebben al California, Texas, Florida en rond en in NY rondgetrokken.
Helaas wonen we nu te ver van de USA af om weer binnnkort te gaan. En hier in Zuid Afrika is ook zo veel moois te zien. Dus jammer maar voorlopig gaan we even niet.
:wereld:
ik heb drie maanden USA gedaan. Anderhalve maan de OOstkust: NY, Boston DC, The South en Miami.
En anderhalve maand de West Kust; LA, San diego, SF, LV Seattle en de grote parken ertussen.
Ik zou het direct terug doen
Wij staan op het punt om 11 weken naar de USA te boeken. Na deze reis hebben we dan in totaal 60 weken vakantie in de USA gevierd de laatste 20 jaar en we willen nog wel eens terug. Hoezo verslaafd?
Yeehaw