Ik hou van reizen en ik heb zelf al veel landen bezocht maar heb nu een enquête gemaakt over toerisme gedrag van Nederlanders omdat ik benieuwd ben naar jullie reisverhalen!
Ik loop vast bij vraag 6 en 7. Je mag op de blz. ervoor meerdere landen noemen, maar daarna wordt het als één reis beschouwd en kan ik dus niet aangeven hoe lang ik per afzonderlijke bestemming ben geweest. Ook mis ik het antwoord ‘langer dan 21 dagen’.
Mijn teller staat nu op 35:
Nederland
België
Luxemburg
Frankrijk
Spanje
Portugal
Engeland
Ierland
Duitsland
Oostenrijk
Tsjechië
Slowakije
Polen
Denemarken
Zweden
Finland
Estland
Letland
Litouwen
Bulgarije
Hongarije
Macedonië
Kosovo
Servië
Turkije
Rusland
Afrika:
Marokko (2x)
Azie:
Azerbeidzjan
Georgië
Japan
China
Verenigde Arabische Emiraten
Daarnaast heb ik nu ook op Oostenrijkse bodem gestaan, maar aangezien ik daar net als eerder al bij Helsinki het vliegveld niet verder ben gekomen dan het vliegveld telt die niet mee.
Nou dat zijn heel wat Jenny,mag ik vragen waarom je op reis bent geweest naar Albanië?
Geheimzinnig, zo komt Albanië bij de meesten van ons over of heb ik het mis met mijn redenering?
groetjes,georges.
Ik ben er nu tijdens een korte trip geweest vanuit Macedonie. Eigenlijk was ik dit helemaal niet van plan, maar afgelopen week was het weer bij Ohrid zo slecht dat een aantal dingen die ik gepland had (wandelen, duiken, bootje varen) niet door konden gaan. Hee jammer!
De korte indruk die ik van Albanie gekregen heb, heeft zeker mijn interesse gewekt. Ik wil dan ook later dit jaar/volgend jaar langere tijd daar rondreizen.