:zon02: Als LV junk gaan we toch eerst ff naar Turkije 14 sept en voor het eerst vliegen we met Inter Airlines. Nu lees ik iets over 30 kg bagage maar in mijn ticket staat 20 kg.:disgust: Is er iemand die mij kan vertellen wat nu toegestaan is .
Wat de bagage betreft, als op je ticket 20 kg staat, ga er dan maar vanuit dat het 20 kg is. In sommige gevallen, bij Martinair ed heb je soms dat je 30 mag hebben. De bijz klasses zeg maarā¦
Maar bij de gewone reizen, en ook bij IA is het gewoon 20 kg
hoi LV is LAS VEGAS junk. Ik ga in Dec weer naar Vegas maar nu samen met mijn man. Maar verheug me nu ff op Turkije we komen nu voor de 5e keer in Turgutreis , en vinden het nog steeds leuk. Bedankt voor je reactie en we houden het dan maar bij 20 kg. groetjes Roos.
tnx we doen het er maar mee 20 kg ,haha hoeven geen jassen en truien mee te nemen dus dat moet kunnen⦠Waar ben je /zijn jullie in Turkije 22 Sept???
**
hallo roos de plaatsen zijn erg krap qua beenruimte.
Ik weet niet welk toestel je vliegt maar anders moet je rij 11 vragen zit je bij de nooduitgang, maar een beenruimte!!!
Mijn vakantie was super ik ging alleen op vakantie omdat de rest een dag later kwam.
Ik was in turgutreis vlakbij bodrum.
thnx voor je bericht , wij gaan bij vrienden in huis die wonen in Turgutreis
en het gaat zeker een fijne vakantie worden .
Alleen al voor de warmte want dat is hier in Nederland over he met de zomerā¦( uhhh welke zomer ook alweer)