Ben 1 keer naar Side geweest. Was een erg groot succes! ![]()
leuk joh
en ga je noG ?
heb jij je trouwen in laten enten ?
nee, dit jaar ga ik niet. Ik heb me ook niet in laten enten.
oke dan ja ik zit op het forum van inentingen en iedereen loopt ja echt dom bla bla bla. kan je me niet eff helpen ![]()
Een handige tool om je koffer te wegen is natuurlijk de Kofferweegschaal! (gelukkig wordt voor ieder probleem een oplossing bedacht).
Op www.kofferweegschaal.nl vind je een test van het apparaat en hij blijkt het zelfde gewicht aan te geven als de weegschalen bij de check-in op Schiphol. >>>
ik vind 30 euro nogal fors aan de prijs ga eens bij www.gagerustopvakantie.nl kijken daar ben je voor 12 euro klaar en van het geld dat je overhoud kun je lekker op en terrasje gaan zitten
grtjfrans:dag:
p.s ik heb geen enkele binding met gagerustopvakantie.>>>
het verbaasd mij dat er heel veel mensen zijn die op reis gaan en bezuinigen op hun gezondheid door geen inentingen te gaan halen of zich niet goed laten voorlichten reizen kost geld maar gezondheid is niet te betalen
Idd ook op de weegschaal en dan met koffer erbij.
Ik neem vaak sokken/ondergoed en kleren mee waar ik niet zo veel meer aan heb en dat laat ik achter. Meestal neem je toch niet zoveel mee terug dat je bij moet betalen
altijd rond de 13kg,ik ben ook zo als Anouk,overbodige kleding blijft ginderachter in Thailand.Ik zie dikwijls mensen sleuren met hun bagage,dat ik soms denk"nemen ze nu hun hele huishouden me??"Ieder zijn ding,maar ik hou het simpel.greetings uit het koude Belgie:plastiek.Ik weeg mijn koffer nooit,omdat ik al een vermoede heb dat ik de toegestane gewicht van 20kg niet over kom.