leuke site is het hoor
ben jij de beheerder van de site ?
Baggage wegen? ik til mijn koffer op en denk dan, ohhh nog lang geen 20kg.
Frank :biggrin:
Dat kon wel eens een dure verrassing worden op de luchthaven:unibrow::unibrow:
je haalt de bijbetalers er zo uit
grtj Frans>>>:vak01:
Ja, samen met mijn compagnon runnen we de website. We proberen reizigers te informeren, zodat ze gerust op vakantie kunnen ![]()
Als mijn bagage op de terugweg te zwaar is, neem ik mijn jas gewoon als handbagage mee (is meestal al voldoende). Bij goedkope maatschappijen kan het kiele-kiele zijn, bij maatschappijen als KLM (2x 23kg) maak ik mij nergens druk om. 46kg is een hoop, dat haal ik in mn uppie niet zo snel.
Wat ik ook doe is mijn shampoo , douchgel , zonnebrand , haarlak enz daar laten schilt ook weer een hoop . zijn namelijk genoeg mensen die het mee terug nemen maar als je dat ook daar laat schilt het weer een hoop
Daar heb je zeker een punt.
www.gagerustopvakantie.nl even iedereen naar deze site kijken dan kunnen we door
nu is men bezig dit onderwerp uit te melken:zon02:
volgens mij om aandacht voor deze site te krijgen slim maar wel doorzichtig.
overgens is die Aldi Bagage weger een prima ding prima kwaliteit en naukeurig heb er drie gekocht voor de familie en geijkt
ik denk overgens dat ze nu wel op zijn dus als je er een wilt op naar www. ga gerust op vakantie .nl>>>
grtj Frans:dag::vak01:
Juist, bedankt! ![]()
mensen horen aldi en denken het is niet goed is gewoon onzin ![]()
Even over het bagage wegen; wat doen jullie moeilijk? Ga gewoon op de weegschaal staan. Daarna weer maar nu met je koffer/tas/ etc. Dan weet je precies hoe zwaar je bagage weegt. Peanuts ![]()
dat had ik al geschreven ![]()
Sorry
Had geen zin om alles terug te gaan lezen.
wat zoek je dan op een forum???:dag:
En hoe doe je dat op de terugreis? ![]()
Nog vakantieplannen?
jajaja zeker weten naar turkije.
kijk maar hieronder ![]()
sorrie verkeerde account was die van mijn moeder hahahaha
Alanya, al vaker geweest?
ja al de 9de keer denk ik
jij ?
ga jij wel is naar turkije ?