Ik ga in Mei 2 weken naar Montreal samen met mijn vader (we logeren daar bij een vriendin), ik zie het al in alle verhalen 2 weken is veel te kort natuurlijk…
Wat moeten we ECHT gaan zien in die tijd, wat is het MOOISTE in die omgeving? :zon02: Wie weet er leuke dingen om te gaan bekijken/ wandelen/ etc etc.
Probeer in ieder geval een camping tripje te regelen. In Mont - Tremblant bijv zijn prachtige campings te vinden midden in de natuur. Je kan er prachtig kanoen, wandelingen maken, enz…
Een tweedaagse trip naar Quebec city is ook echt de moeite waard mooie oude stad waar je heerlijk kan vertoeven.
Veel plezier!
Ja, en sla Ottawa niet over. Ook gewoon een leuke stad.
Van Montreal zelf staat ons vooral bij
- De uitzichten vanaf de heuvels eromheen, met o.a. een oversize kathedraal
- De promenade aan de St. Lawrence
- En voor de waaghalzen de ‘schapenkopjes’ trip, wildwater rafting vanaf de promenade naar de samenvloeing van St. Lawrence en een zijrivier. Gegarandeerd kletsnat worden in de verstrekte wetsuit maar ook gegarandeerde spanning en sensatie. Is ook ergens 2003 op Yorin/RTL travel geweest dus moet te Youtuben/Googlen zijn.
Sukses,
<Erik> & [Sandya]
salut, il ne faut pas oublier LE SAINT SAUVEUR, leuk plaats in de buurt van Montreal. oh ja en Frans leren spreken is wel ahdig.
kamel
[EMAIL=“oran_amsterdam@hotmail.com”]