Ik heb op zich wel een leuke herinnering… Ik was een jaar of 6 denk ik… Mijn ouders mijn broer en ik waren op vakantie in Duitsland… Mijn broer had op een gegeven moment een maisgolf bij een boer gejat. En die gingen we samen koken. Nou zie je het voor je iemand van 6 en iemand van 13 die mais gaan koken? Precies…
Mijn broer deed alles en ik was alleen maar aan het kloten… Deed een theedoek op mijn hoofd, en terwijl mijn vader aan het filmen was, ging ik idioot staan doen voor de camera… Ik vertelde dat ik Goremiza heette en dat ik een turk was…
Die mais is uiteraard helemaal mislukt! Maar als ik die beelden terug zie van mij met die theedoek, dan lig ik helemaal in een deuk, en denk ik bij mezelf… Het zat er toch al vroeg in bij me!!
Liep vroeger ook altijd met een theedoek op mijn hoofd. Maar deed alsof dat mijn haren waren. Wilde heel graag lang haar maar dat zag niet uit omdat het zo dun was.
Is gewoon zo, in de dierentuin zou je hem ook tussen de apen kunnen zetten. Enigste waarin je dan het vershil zou kunnen zien is dat hij niet zo goed is in boomslingeren.
Over apen gesproken. Zag tijdens het sporten dinsdagmiddag op Discovery Chanel een reportage over apen. Een of andere stichting ging apen ophalen die als huisdier gehouden werden en uit de hand gelopen was. Toevallig zat er ook een aap op een boot in de haven van Bodrum. En ook eentje in Istanbul.
haha dat geeft niet… Ben het gewend dat kinderen opeens met een banaan aan komen zetten op mijn kleine aapje te voeren!! Hahaha hij moest is weten wat ik nou allemaal weer zeg Gelukkig spreekt/begrijpt hij ons toch niet Ach zolang mijn “aap” geen haar op ze rug krijgt kan ik er nog wel mee leven… Anders komt toch echt de wax eraan te pas!!
Ze moesten eens weten… :embarrese .
Gelukkig heeft die van mij niet zoveel verstand van computers en kan jouw vriend geen nederlands…want anders…:devil: