Hoe was jouw vakantie? / deel 1

Vooral dat blonde doet het vaak heb ik het idee…:slight_smile: .
Trouwens kleine kinderen krijgen daar alles gedaan lijkt me. Zaten in Icmeler op een klein terrasje, toen die van ons 4 jaar was, aan dat terras grensde het zwembad van de familie. Hun kinderen waren daar aan het zwemmen. Water trekt die van ons nogal dus hij richting zwembad. Vond daar een tuinslang, zette hem aan en begon op de kinderen te spuiten. Dolle pret. Vonden wij niet goed maar mochten niets zeggen van de eigenaar en eigenares. Maakte allemaal niets uit als het kindje maar pret had. Ging hij de bloemen water geven, spoot onderhand de bloemen uit de grond, ook dat was niet erg. Maar dat vonden wij nou net iets te ver gaan.

@Marion: Volgens mij heb jij echt een prachig kindje! Als ik zo die streken is ff zit te lezen… Daar hou ik wel van! Lag net ook helemaal krom van het lachen!

X

Ja is een scheetje, maar dat zegt iedere moeder van haar kind. Kan een boek over zijn streken schrijven. De juffen op school lachen zich ook rot als ze alle verhalen lezen, hij zit op speciaal onderwijs dus alle communicatie verloopt via een schriftje, en schrijf er zo ongeveer 4-5 vol per jaar. Allemaal met grappige gebeurtenissen en opmerkingen van hem.

Ik was vroeger altijd kattenkwaad aan het uithalen… Ik was net een jongentje… Ik speelde ook bijna alleen maar met jongens haha… Belletje trek, steentjes tegen een raam gooien, we hebben 1 keer ook echt een raam in gekinkeld! Wij rennen joh… Niet normaal… We hadden nog vuurwerk ook bij ons, en we scheten in ons broek dat de politie ons zou komen halen!

X

Was zelf vroeger altijd een verlegen, rustig meisje. Haalde wel ooit kattekwaad uit hoor. Maar stond wat dat betreft in de schaduw van mijn zusje, zij was altijd de druktemaker, ook een jongensachtig type. Had overal lak aan.

Vroeger was ik echt een gozertje… Nu ben ik echt meer een meisje meisje… altijd sieraden enzo…

x

Zo zie je maar weer, uiteindelijk komt alles altijd goed :smiley: :smiley: :smiley:

Kan gewoon jaloers zijn op je, maar wel met een vette lach op mn mond!! Zou er ooit een moord voor gedaan hebben van die schriftjes vol te schrijven, maar wij kregen er geen!!!
Hebben nu de lease-puber, en ben ervan overtuigd dat het de eerste maar zeker niet de laatste is!! En dan zeg ik dus ook al dat ik niet meer van eigen kinderen zou kunnen houden als dat ik van deze knul doe!!!

FANTASTISCH DIE KNUL VAN JULLIE!!! En blijf er wel van genieten al ben je niet altijd blij met zn streken!!!

:wave:

ik lig altijd helemaal in een deuk als ik de streken van mijn broer hoor van vroeger… Vind dat gewoon geweldig als een kind een beetje ondeugend is!

x

Precies dat bedoel ik dus!!

Jeetje Annemiek, vind het echt heel erg voor jullie. Is in mijn ogen nog steeds een groot wonder, het krijgen van een kind, wat ik iedereen ontzettend gun. Helaas zijn er nog steeds mensen waarvoor dat wonder niet is weggelegd. En in mijn ogen meestal de mensen die geweldige ouders zouden zijn geweest.
Erg serieuze taal plotseling maar kon er niet aan voorbij gaan.

En wat onze knul betreft. Ik geniet volop van hem! Ook al hebben wij onze moeilijke tijden, hij heeft namelijk een aan autisme verwante stoornis, en er zijn periodes bij waarop alles niet zo vlekkeloos verloopt. Juist in die tijden maakt zijn humor alles wat gemakkelijker.

Ik pas ook heel veel op, op 2 kleine meisjes, nu 4 en 3 jaar. Pas al op sinds de oudste nog niet eens geboren was (ze hebben nog 2 kinderen uit vorig huwelijk van nu 12 en 16), dus ik ken ze door en door.
Die 2 kunnen ook van die geweldig grappige dingen doen. IK moet soms echt zo hard lachen, echt schatjes zijn het! En die opmerkingen!! Hahaha geweldig wat er allemaal in die hoofdjes rond gaat!
Binnenkort pas ik een heel weekend op! Heb er al super zin in, ben benieuwd wat ze dan allemaal wel niet zullen doen! En morgen zie ik ze weer.

De jongste ging laatst voor mij op een stoel staan en een zelf bedacht liedje zingen: “Schud je billen heen en weer!” hahahaha ik heb het opgenomen met de video functie van mijn fototoestel!

@Beppie: Zoals Marion al zei… Het zijn vaak inderdaad de meest geweldige ouders die ze niet krijgen…

Ik kan ook zo kwaad worden als er weer op het nieuws iets wordt verteld over ouders die hun kinderen vermoorden… Begin er dan niet aan!! Oeh… ik zou zulke mensen wel willen afmaken!!

X

@Marion:Ach jongens, zo zie je serieus kunnen we ook al met elkaar omgaan, ook ik kon ff niet anders toen ik je zo heerlijk over je zoontje zag schrijven!!

@Rieneke:Mijn nichten hebben ook van die dingen als die oppaskinderen van jou!! De oudste zei eens: Morgen gaat de kat dood!! Ik begreep er niets van, tot mijn zus vertelde: Ik probeer haar voor te bereiden dat het beestje “vandaag OF morgen dood gaat” Vandaag was voorbij dus zou het volgens mijn nichtje morgen wel zijn(haha)

We hebben ons erbij neer kunnen leggen, en we mogen ons huis nu open stellen voor jongeren die het ff nodig hebben niet bij hun ouders te wonen! Is ook heel kostbaar en dankbaar te mogen doen!

@ Annemiek
En die hebben het geluk bij jullie terecht te komen

Jullie zijn lief!!!
Het laatste hierover ok:
Wij zijn gewone mensen met een groot hart, hebben 6 katten omdat die zo zielig nergens terecht konden dus bij ons. Een lease-puber omdat hij liever bij ons zit dat bij zn ouders. En op die manier heeft hij een veilige plek om terug te komen als hij met zn ouders de band aan het herstellen is, want dat is het aller belangrijkst, dat ze de band met de ouders herstellen(bij deze dan!)
Mochten de volgende alleen de opvang nodig hebben, ook goed!! Kom maar op, alleen nu ff niet, 1 per keer!!

Jullie mogen de produkten(hihi de kinderen) zelf vanaf het begin opvoeden, en doe het als je blieft goed, dan zijn wij niet nodig!! Bedenk dat maar eens. Het schijnt dat op dit moment 1000 jongeren wachten op een plek omdat ze thuis niet kunnen blijven om welke reden dan ook!! Dat is heeeel schrijnent!!

Dus wij zijn niets bijzonders, de jongeren zijn de toekomst en daar investeren wij in!!

Kus :wave:

Beppie, ik vind het geweldig dat er gezinnen zijn zoals jullie die hierin willen investeren.
Het kost onwijs veel energie, maar uiteindelijk krijg je er ook iets voor terug.

Ga zo door.

Groetjes, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN

Helemaal mee eens Fransijn!!!

ik ook ! Klinkt erg gezellig als ik beppie hoor praten ! Ik ben zelf nog jong maar stel nu dat ik geen kinderen heb, wil ik zeker hetzelfde doen !

En nu gaan we terug naar het topic: Vakantie herinneringen:

Ik herinner me niet eens meer wanneer ik geweest ben!!! Moet maar gauw gaan boeken(hihi)