**Ik ben helemaal verslaafd. Als ik wakker word ga ik naar de wc, zet alvast de computer aan, poets mijn tanden en dan start ik op tlk. Dit is ook de topic die ik het meest lees en het meest reageer. **
Doordat ik nu moderator ben moet ik alles lezen, maar vind ik helemaal niet erg, ben toch verslaafd.
**Het laatste wat ik doe voor ik ga slapen is nog even kijken of iemand gepost heeft en dan sluit ik de computer af. Ik denk dat ik als ik thuis ben, in de buurt van mijn computer ik elk half uur wel even kijk of er iets gebeurt is… **
Waarom ik reageer is omdat ik het niet laten kan om mijn mening te geven over bepaalde zaken, maar ook om mensen te kunnen helpen, tenslotte herkennen we veel dingen of hebben we het zelf meegemaakt, dus ik zie het ook als een soort plicht als ik ergens iets van weet het te delen…
Waarom nog meer is omdat je een band krijgt met mensen, ik ben oprecht geinteresseerd in wat ze allemaal meemaken, daarom vind ik het soms ook heel jammer als mensen opeens wegblijven, je hebt tenslotte al veel meegemaakt samen! Maar goed dat moet natuurlijk wel gewoon kunnen
Ik ben vanaf ik dit forum kent behoorlijk verslaafd. Ik ben 'smorgens altijd al vroeg op het werk en nadat ik mijn mail hebt gecheckt dan moet ik hier even bijlezen. Ik lees alles en ik voel me regelmatig geroepen om mijn mening te geven. Niet omdat ik persé mijn mening wil geven, maar omdat ik juist denk dat als je een verhaal leest jij als “buitenstaander” er een heldere blik op hebt. En tenslotte zetten de meeste hier niet voor niets hun verhaal neer, want ze willen toch een reaktie. Daarbij vind ik het gezellig om mee te kletsen in het tkl, maar vind ik het ook fijn om reaktie te krijgen op iets wat ik zelf heb gedaan of gezegd. Doordat andere hun mening geven, is het mogelijk dat je een situatie toch anders gaat bekijken.
Ja hier nog een verslaafde. Het hier kijken is net zo standaard als me mail en me facebook en niet 1 keer per dag, nee zeker wel een aantal keer per dag Zeker in het begin heb ik hier heel veel geleerd over de Turkse cultuur en gewoontes, inmiddels na twee jaar is het omgedraaid en geef ik zelf ook vaak advies omdat je ervaring heb, ook dit is fijn om te kunnen doen. Wat nog mooier is, is dat ik er zeker 1 goede vriendin voor het leven aan over heb gehouden zo ver kan het dus gaan!!! Ook ik ben een persoon die graag voor haar mening uitkomt en het is gewoon heel prettig om een andere kant van een verhaal te horen. Je merkt vaak dat het lastig is voor mensen om daarvoor open te staan maar dat is wel de kracht van dit forum als je goed leest en je goed verdiept dan kan je er ook een hele hoop van leren wat weer heel prettig is voor je relatie Ik kijk soms op de andere topics niet al teveel het meeste waar ik schrijf is op TLK Zeker nu ik inmiddels in Turkije zit is het leuk om je dagelijkse dingen te blijven delen met elkaar en geregeld heerlijk voor je computer in een deuk te liggen om bepaalde uitspraken!!!
Semra dat is idd waar, je houdt hele mooie vriendschappen over aan dit forum, ook meiden die inmiddels weg zijn waar ik nog steeds contact mee heb, via msn of de telefoon!
Het is idd verslavend! Hoewel ik er een tijdje tussenuit ben geweest! Maar dat was gewoon door een moeilijke periode… Toch kwam ik soms nog meelezen! En nu doe ik het nog, meelezen… Als ik dan even tijd heb probeer ik toch even iets te schrijven! Er is zo’n groot gevoel van samenhorigheid vind ik! Erg leuk!
Een verslaafde wil ik me niet noemen maar ik blijf het leuk vinden mee te lezen. Waarom? Omdat jullie gewoon een geweldige club lieverds zijn.
Reageren? Helaas komt het er niet van maar dat wil dus niet zeggen dat ik jullie vergeten ben. Een paar keer in de week lees ik ff bij zodat ik toch een beetje op de hoogte blijf. Gewoon omdat ik het leuk vind en ook omdat ik benieuwd ben hoe het jullie allemaal vergaat.
Ik ga ook niet beloven dat ik in de toekomst weer volop ga reageren want mijn leventje is goed gevuld zeg maar Het gaat super goed met mij, en sommige van jullie hoop ik gewoon heel snel weer eens op msn te spreken om lekker bij te kletsen.
verslavend??? ja dat is het voor mij ook, waarom ik mee lees??? sommige meiden ken ik nog van een “tijdje” geleden, een beetje nieuwsgierigheid, vind het leuk om te lezen hoe het met iedereen gaat, tis voor mij een soort “wie,wat,waar” geworden, en waarom ik niet reageer??? heb er eigenlijk geen behoefte aan, heeeeeeeeel soms wel en reageer dan heeeeeeeel soms ook wel, ik lees ook wel iedere dag, tenzij ik op vakantie ben dus tja op 1 of andere manier is het toch een verslaving geworden
Ooh zo leuk om te lezen dat er ook meiden zijn die NIET meer meepraten, maar wel nog steeds meelezen en ons nog niet vergeten zijn net zoals wij jullie ook nog niet vergeten zijn hoor altijd weer welkom om mee te praten!
Zonnetje, superfijn om te lezen dat jou leven goed gevuld is en dat je gelukkig bent, kan alleen maar positief zijn, ik hoop dat jij het geluk in handen hebt! DIKKE KUS!
Heey allemaal
Dit forum is idd best wel verslavend haha:)
Ik ben nu bij vriendinnen aan het logeren… Dus nu ik toch op de computer zit dan maar gelijk fff kijken op deze site! Het is altijd leuk om nieuwe berichten van anderen te lezen of zelf mee te kletsen!!
Zo zie je eigenlijk maar er lezen ook nog oude forummers mee, maar ook hele vreemde kunnen dus meelezen… Best eng eigenlijk hihi xD
En ja ik ben verslaafd! Ik vind het gewoon echt gezellig alle leeftijden hier en allemaal in hetzelfde ‘‘schuitje’’!!! Als ik wakker word kijk ik vaak even smorgens en als ik tijd heb tussendoor kijk ik ook nog Haha!
ahah heel verslavend!! zegt denk ik wel genoeg als ik om 03:00 nog kijk haha komt ook omdat hier allemaal lieve meiden zitten! en je toch wilt weten hoe het gaat etc…