Wij Thailandgangers begrijpen van elkaar waarom we steeds naar Thailand gaan.
Toch zijn er in Nederland en Belgie nog veel vooroordelen over Thailand. Hoe reageert jouw omgeving op het nieuws dat je dit jaar (al) weer naar Thailand gaat ?
En wanneer de reactie negatief is, hoe reageer jij dan daar weer op?
Stem hierboven in de peiling,hieronder kan je het één en andere kwijt over het onderwerp!
Mn zus is nogal afgunstig: “Pfff, ge ziet waar het geld zit hé…”
Ja, ik ga zes weken, ja het kost me een pak Euros, maar ik werk dan ook 6 op de 7, 50 à 60 uur per week en neen, ik heb dit jaar nog geen enkele dag verlof genomen… wel dan? Y alors?
Collega’s op 't werk denken meer vakje 3… “jawadde, zes weken, amai als ik nog single was ik zou het ook wel weten ze… en elke dag een ander hé”
Nope dude, ik heb er daar maar eentje. En de rest van 't jaar hier niks, nada, ni. Straf hé?
Kennissen: “Ja wij zij daar twee keer geweest met een gids. Dan moet je wel tien keer alleen gaan om evenveel te zien”
Inderdaad, jullie hebben meer toeristische hotspots in Bangkok, Ayutthaya en Chiang Mai gezien, maar ik heb vorig jaar bij een wildvreemde familie geslapen omdat ik de weg kwijt was tussen de velden bij Mae Hong Son…