Hoe overnacht jij het liefst in Amerika?

Hoe overnacht jij het liefst in Amerika? Stem hierboven en licht eventueel hieronder je antwoord toe!

Tent! Ik ben een echte campeerfreak! Alhoewel in steden ik graag een knus hostel pak. :slight_smile:

Ik mis eigenlijk een toch wel typisch Amerikaanse optie: motel!

Dicht bij de natuur en de campings zijn ruim.
Geeft een vrijheidsgevoel.

:thumbsup: Helemaal mee eens! Ik heb dan ook ‘Anders’ gestemd. Als ik door Amerika reis dan doe ik vaak thuis al onderzoek naar Motels die een redelijk goede beoordeling krijgen en die voorzien zijn van een Wireless network verbinding.

in een wat luxer motel omdat je toch vaak snel weer weg bent

hostel, jonge mensen uit veel verschillende landen ontmoeten!

1 like

Heb al meerdere vakanties in Amerika doorgebracht en meestal in hotels overnacht zeker in grote steden maar ook in lodges in de nationale parken en in motels langs route 66 ! Ik vind het allemaal even leuk ! Reizen is mijn passie en ik probeer steeds iets anders uit !:vak01:

Zoals jullie al weten ben ik in de USA altijd met m’n motor onderweg en maak flinke afstanden, per trip 5 tot 7000 mile gemiddeld
Het is altijd een combinatie, bij mensen thuis slapen, dat zijn dan vaak lui die ik van het motor forum ken.
Kom ook zo nu en dan wel eens wildvreemden tegen, die je dan soms uitnodigen.
Verder niet al te dure motels (senior pas geeft leuke korting) bv met wat slechter weer, of als ik flink wil opschieten naar een verdere bestemming. Met mooi weer is kamperen ook prima, heb altijd een zeer klein opvouwbare uitrusting bij me.
Opmerking, heb sinds een poosje een Exped matras uit Zwitserland, het beste wat ik ooit heb gehad, (57 ondertussen)

Als we zakelijk gaan, bv eind volgende week naar Orlando, dan uiteraard hotels, en is Internet reserveren de manier, soms kun je werkelijk heel goede deals maken, al eens een Hilton voor $60.

Groet,
Hans

Luxe hotel, liefst met een golfbaan erbij.

Bij een bezoek aan steden overnacht ik het liefst in een hotel dat centraal is gelegen ten opzicht van de interessante dingen en bezienswaardigheden.
Als we met een auto een tour maken door de natuurpgebieden en langs kleinere plaatsen dan is een motel ook een goede optie.