Beste mede forumbezoekers.
Ik ga in september 20 dagen naar Thailand.
Wij gaan met 4 personen. Mijn vraag is simpel, ik twijfel aan de lengte van ons verblijf in Ko Samui. Is 5 nachten niet te lang? Hetgeen waarvoor ik naar thailand ga is het volgende: Natuurlijk wil ik het eea zien op het eiland maar ik wil zeker ook gaan stappen en genieten van het uitgaansleven.
Wij vertrekken, voor de complete info, vanaf Ko Samui naar Pattaya en verblijven daar dan de resterende 8 nachten. Vinden jullie dat we er zo goed aan doen of moeten we langer in Pattaya blijven en korter in Ko Samui?
Ik hoop op jullie steun!
Ik denk niet dat de info erg compleet is, 5 + 8 nachten is 13, en geen 20 dagen.
Maar los daarvan: Samui heeft ook een bloeiend uitgaansleven.
1 like
Beste stevenl,
Voordat wij naar Ko Samui gaan, gaan wij naar Bangkok en Kanchanaburi.
Bedankt voor je reactie!
Ik zou niet 8 dagen Pattaya doen, naar mijn mening veel te lang. Misschien Chiang Mai toevoegen aan de planning?
Persoonlijk denk ik dat 5 nachten Ko Samui niet te lang is. Voor mij was het dat wel, maar destijds bleef het maar regenen en overstroomde het complete eiland…
Om 8 nachten naar Pattaya te gaan lijkt me dan wel weer vrij lang. Ik kwam er per ongeluk terecht zonder te weten waar ik aan toe was en was blij toen ik weer verder kon. Maar als je vooraf weet waar je terecht komt is dat misschien minder storend.