Hoe kom ik van Tioman naar de Taman Negara en vervolgens naar Langkawi?

Dag mensen,

Eind september en begin oktober willen mijn vriend en ik naar Maleisie.
We gaan eerst naar Kuala Lumpur, dan naar Tioman en willen vervolgens via de Taman Negara naar Langkawi. We willen ongeveer 3 dagen in het Woodland resort in Kuala Tahan verblijven.
Kan iemand mij vertellen hoe ik van Tioman daar naartoe kan reizen en hoe ik vervolgens vanaf daar het beste naar Langkawi kan reizen?

Alvast bedankt!

Groetjes,
Carien

Wij zijn van Singapore naar Tioman gevolgen (is 30-45 min).

Ik zou vliegen omdat dat veel tijd bespaart.
Vanuit Kuala Lumpur gaan er veel bussen maar om precies in Kuala Tahan uit te komen was een hele gepuzzel. Express bus, overstappen naar local bus etc etc.

NKS regelt ook allerlei transport mogelijkheden. http://www.taman-negara-nks.com/ Even mailen en dan krijg je vrij snel antwoord.
Je kunt ook vliegen van KL naar Tioman en met de ferry terug en dan vanaf de kust de bus naar Kuala Tahan nemen. Het hangt er denk ik vanaf hoeveel tijd je hebt om te reizen.

Hoi,
Met welke vliegmaatschappij vlieg je van KL naar Tioman? Air asia vliegt er volgens mij niet op?

berjaya

www.berjaya-air.com

Dank je. Heb je verder nog leuke tips? Ben je ook de Perhentian geweest of langkawi? Wat is leuker?

wij zijn dit jaar op Tioman geweest en Redang. Ik ben 8 jaar geleden op Langkawi geweest.

Volgens mij is Tioman en Redang of Perhentian veel mooier om te snorkelen en te duiken.

Ik denk dat Perhentian mooier is dan Redang om te snorkelen.

1 like