Hoe kan je emigreren naar UK ?

Hallo allemaal,

Sinds mijn 12e wil ik heel graag verhuizen, het liefste naar Amerika.
Maar dit is erg hoog gegrepen en moeilijk.
Ik ben nu 17, bijna 18 over 1 maand en wil binnen 3 jaar emigreren

En Engeland is een prachtig land en een goed alternatief.
Maar ik ben echt een leek op het gebied van Engeland.

Ik heb een paar vragen:

1: Omdat Engeland ook Europees is, is het emigreren makkelijk ?

2: Ik wil graag naar South/ South West England maar hoe is het weer hier, ik heb het liefste lekkere zomers (18-25 ongeveer, en winters met sneeuw elke keer? Dus wat is het beste gebied in Engeland hiervoor, Misschien Wales ?

3: Hoeveel goedkoper/ duurder is Engeland met bijv: Eten, Brandstof, Huizen, verzekeringen ETC
.
4: Graag wil ik een B&B openen en parttime fotograferen, daar studeer ik nu ook voor, MBO4 Fotografie t/m 2016.

5: Is Engeland een land van rust en kalmte vergeleken met Nederland?

Alvast bedankt.

Hoi,

Ik ben geeimigreed toen ik 19 was. het was heel simpel omdat alles binnen de EU valt. ik stapte op een vliegtuig en kon zonder problemen werken en wonen in de UK.

Ik woon in Plymouth en het weer is vergelijkbaar met NL. we hebben geen sneew in de winter en de zomers zijn mild. in wales heb je vaak wel sneeuw in de zomer en veel regen. qua temperatuur is het hetzelfde als in NL.

De kosten zijn iets duurder dan in NL maar je verdient per uur wat meer (gemiddeld) sommige dingen moet je zelf betalen zoals de tandarts (ongeveer 20 pond per controle via de NHS) en medicijnen (8 pond nogwat per medicijn) en zommige dingen zijn goedkoper.

Voor fotografie is het hier goed (vind ik, een amateur fotograaf) er zijn clubs waar je lid van kan worden en de natuur bied veel opties. De B&B industrie pakt op maar is nog steeds niet booming. de Pub cultuur is verschillend waar je bent, in de stad is het meer jongeren op een nacht uit en in de dorpen is het gezellig een drankje na de hond uitlaten.