Emigreren naar Engeland, wat zijn leuke steden om te wonen?

Hoi allemaal,

Mijn vriendin en ik willen graag emigreren naar engeland met onze zoon (1,5 jaar). Hebben jullie ook goede tips? Wat zijn leuke steden om te wonen, waar ook werk te vinden is met goede scholen in de buurt? We willen namelijk eerst graag ideeen opdoen voordat we engeland bezoeken.

Alvast bedankt!

Smithy

Beste Smithy,
De laatste maanden heb ik veel mensen geplaatst in Greenock. Deze plaats lijkt iedereen wel te bevallen. Een aantal van hen is gaan wonen in Largs, een klein plaatsje aan de kust waar ze heel enthousiast over zijn. Ik heb daar ook vacatures open staan mocht je ook op zoek zijn naar werk…
Mocht je meer informatie willen, laat dan even een bericht achter.
Succes!
Groet, Marije

ik zat meer aan de onderkant van engeland te denken. in de buurt van Cornwall.

maar bedankt voor de info

groetjes Smith

Beste Marije,

Ik zag je berichtje hier, ik ben van plan om in November naar Engeland te gaan en daar mijn leven op te bouwen met mijn vriendin. Zij woont in Hounslow.

Ik las dat jij mensen helpt die naar UK willen gaan. Hoe en wat doe je dan precies?

Groet,
Michel

Hallo allemaal,

Ik wil ook samen met mijn man naar engeland verhuizen in september. Ik zou graag ook horen hoe je kan helpen. ik ben bijna twee jaar aan het onderzoeken en ik ben al drie keer geweest en ik ga nog twee voor september. Ik zou graag weten hoe je een kamer of zoiets kan krijgen.

Groetjes
Cassy

Ik heb diverse vacatures openstaan voor native speakers, Nederlands.
Groet Marije

Het hangt eraf waar je heen wilt gaan eigenlijk
verschillende counties hebben verschillende leuke eigenschappen. En kom je voor werk en dan wat voor want niet overal is makkelijk werk te vinden. En dan ben je een kust mens of een stad mens etc etc. Ik zou zeggen ga eerst eens kijken waar je je wilt vestigen, geowon een weekje vakantie en dan kijken wat er te koop/huur is in de omgeving (kijk bij locale estate agents) dan heb je een beter beeld.

succes

ik wil graag verhuisen naar cornwall maar om te kijken of dat haalbaar is wil eigenlijk eerst een aantl maanden daar werken en wonen wie heeft er nog tips ideeen en/ of kan en wil mij helpen

groetjes dennis

Cornwall is erg leuk, mooie natuur en geweldige stranden. Alleen is er niet veel werk behalve uiteraard in tourisme.
Dus ik zou zeggen ga dr eerst eens op vakantie voor een week, huur een auto en kijk waar het je bevalt en wat je wilt doen qua baan en maak dan een keuze.
Succes

Mee eens, je moet het echt zelf proberen. Cornwall is trouwens niet goedkoop, misschien kun je ook eens Noord Devon proberen. Wat werk betreft - er is hier altijd wel werk te doen als je niet al te kieskeurig bent. Wat dat betreft zijn dingen wat gemakkelijker dan in NL - je kunt een winnkel binnenlopen en dezelfde dag een baan hebben…!

Koen

Hoi allemaal,

Wij zijn met onze familie erover aan het denken om naar Engeland te emigreren, liefst in het zeeklimaat gedeelte, devon, cornwall en dergelijke,
maar heeft iemand tips voor mij waar ik allemaal aan moet denken en welke stappen ik moet ondernemen om dit mogelijk te maken?
Zijn hier bepaalde websites, en betrouwbare makelaars voor?
Klopt het dat het zuidelijke gedeelte het meest “warme klimaat” heeft en qua toerisme nog bruisend is?

stuffeltje